Eastman Kodak a anuntat, marti, ca si-a reorganizat structura de business, intr-un efort de a reduce costurile, de a crea valoare de actionariat si de a-si accelera transformarea afacerii intr-una digitala, dupa ce actiunile companiei au pierdut 30 de procente in tranzactionarea de dimineata.
Kodak spera ca domeniul de print, software si ambalare isi vor dubla capacitatea pana in 2013 si ca serviciile bazate pe acestea vor genera pana la aproximativ 25% din profiturile sale, adica aproximativ doua miliarde de dolari, scrie AP.
"Dupa ce vom finaliza transformarea Kodak intr-o companie digitala, pietele noastre din viitor vor fi extrem de diferite fata de cele din trecut, asa ca trebuie sa ne organizam cu atentie pentru a tine pasul cu aceasta evolutie", a declarat CEO-ul Kodak, Antonio Perez.
Nu vom renunta la niciun segment de afaceri, vom face doar reorganizare. Kodak nu planuieste sa faca disponibilizari, ca parte din aceasta intreaga miscare, a declarat Christopher Venda, purtatorul de cuvant al companiei. "Cu toate acestea, noi vom cauta sa cautam ocazii pentru a ne dezvolta operatiunile si sa pozitionam portofoliul companiei la nivelul meritat", a adaugat acesta.