Puterea unui brand: Coca Cola valoreaza 78 de miliarde de dolari

Marti, 02 Octombrie 2012, ora 15:25
2618 citiri
Puterea unui brand: Coca Cola valoreaza 78 de miliarde de dolari

Coca Cola ramane cel mai valoros brand din lume, urmat de IBM si Microsoft. Producatorul american de bauturi racoritoare valoreaza mai mult de 77 miliarde de dolari.

Compania americana de bauturi racororitoare este urmata de Apple, IBM si Google, potrivit unui studiu Interbrand.

La foarte mica distanta de Coca Cola se afla Apple, care a urcat sase pozitii si a ajuns pe locul doi, cu o valoare de 76,5 miliarde de dolari.

Pe urmatoarele pozitii se afla IBM, care valoreaza, potrivit studiului, mai mult de 75 de miliarde de dolari. Google a inregistrat o crestere de 26% comparativ cu editia de anul trecut a topului si se afla pe locul patru, cu o valoare de 69 miliarde dolari.

In top mai figureaza McDonalds (40 miliarde de dolari), Intel (39,3 miliarde de dolari) si Samsung (32,8 miliarde de dolari).

Samsung si Toyota au reusit sa se plaseze printre primele zece companii, in clasamentul realizat de Interbrand.

Android 15 promite să transforme modul în care utilizatorii ascultă muzica la căști sau boxe portabile
Android 15 promite să transforme modul în care utilizatorii ascultă muzica la căști sau boxe portabile
Android 15 promite să transforme modul în care utilizatorii ascultă muzica la căști sau boxe portabile, prin introducerea unei caracteristici îmbunătățite de „partajare audio”....
Apple Music, Apple TV și Apple Devices, disponibile și pe Windows
Apple Music, Apple TV și Apple Devices, disponibile și pe Windows
Apple a lansat oficial trei aplicații dedicate pentru utilizatorii de Windows: Apple Music, Apple TV și Apple Devices. Actualizarea face parte din eforturilor companiei de a se distanța de...
#valoare brand Coca Cola, #valoare companie Coca Cola, #top branduri , #Cifra afaceri