Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Loganul: "ironic" si "obraznic"

Loganul: "ironic" si "obraznic"

Modelul Logan produs de Dacia, a devenit "simbolul ironic al crizei" in Germania, datorita cresterii puternice a vanzarilor, ca urmare a introducerii unei prime de casare de catre guvernul de la Berlin, scrie Business New Europe.

Pentru a sprijini vanzarile de masini in Germania, guvernul condus de cancelarul Angela Merkel a introdus un "bonus ecologic" de 2.500 euro pentru posesorii de masini mai vechi de noua ani care decid sa renunte la acestea si sa achizitioneze un model nou.

Desi Merkel s-a opus unui pachet de sprijin financiar regional direct pentru statele emergente din Europa Centrala si de Est, propus de Ungaria la summit-ul informal al liderilor UE de la inceputul lunii martie, masura de sustinere a pietei auto a sprijinit, involuntar, Romania, scrie Business New Europe.

Vanzarile Dacia Logan in Germania au crescut de sase ori in februarie, iar modelul a capatat statutul de "simbol ironic al crizei" in Germania, potrivit publicatiei, preluata de Mediafax.

Unele consecinte ale masurii nu au fost anticipate de guvern. Astfel, consumatorii germani nu renunta la masinile lor mai vechi de noua ani pentru un Mercedes, BMW sau Audi nou, care raman scumpe chiar si cu bonusul de 2.500 euro, si se orienteaza catre Loganul de 7.500 euro, pentru care reducerea este de 33% din pretul de lista al masinii, scrie Business New Europe.

Astfel, Dacia devine "beneficiarul obraznic" al programului de stimulare economica introdus de Merkel, subliniind totodata complexitatea masurilor anticriza in contextul globalizarii, conform sursei citate.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1793 ori
Citeste mai multe desprelogan mercedes bmw audi