Nissan, vanzari cu 42% mai mari in 2010

Luni, 02 Mai 2011, ora 14:08
1341 citiri
Nissan, vanzari cu 42% mai mari in 2010

Nissan Romania a incheiat anul fiscal 2010 (1 aprilie 2009 - 31 martie 2010) cu un volum de vanzari de 1.678 unitati, in crestere cu 46,2% fata de anul fiscal precedent, in timp ce cota generala de piata Nissan in Romania a crescut de la 0,9% la 1,5%, a anuntat luni compania, transmite NewsIn.

Raportat doar la piata autovehiculelor de import, cota de piata a Nissan Romania a progresat de la 1,2% la 2,1%.

In aceeasi perioada, piata auto a inregistrat o scadere de 13,7%.

"Noul Qashqai s-a comercializat in 776 exemplare, consolidandu-si pozitia in segmentul C hatchback, unde detine o cota de piata de 5,5% pentru anul fiscal 2010, cresterea fiind de 93,5%.

Juke a reusit sa obtina o cota de piata de 1,1% in segmentul B, cu 216 unitati vandute, desi s-a lansat in noiembrie 2010, in ultima parte a anului fiscal. Noul Nissan Navara, modelul 4x4 pick-up premium, care a beneficiat de un facelift in 2010, si-a asigurat o cota de piata de 28,6% in segmentul sau, fiind vandute 224 unitati", se arata in comunicat.

In Europa, Nissan a incheiat anul fiscal 2010 cu o cota de piata de 3,4%, cu 0,6% mai mare decat cea a anului 2009. In total, pe piata europeana s-au comercializat 607.000 unitati, cu 98.000 mai multe decat in 2009.

Modelul Qashqai a fost vandut in 250.000 de exemplare, cresterea fata de 2009 fiind de 19%, in timp ce Juke a inregistrat vanzari de peste 51.000 de unitati. "Luand in considerare si Murano, Nissan acopera in prezent mai mult de un sfert din totalul vanzarilor din segmentul crossover in Europa", spun reprezentantii Nissan.

Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Potrivit unei analize publicate de MIT Technology Review, aplicațiile de tastatură utilizate de vorbitorii de limba chineză prezintă vulnerabilități care facilitează interceptarea textelor...
YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a introdus recent un nou tip de reclame, numite „Pause Ads”, care se declanșează în momentul în care utilizatorii pun pauză videoclipului pe care îl urmăresc. Noua abordare...
#nissan, #vanzari, # piata auto, #vanzari urcare , #Piata auto