Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

De ce se vand bine MINI-urile in Germania

De ce se vand bine MINI-urile in Germania


MINI One, MINI Cooper Coupe si MINI Cooper S Countryman au ocupat prima pozitie in segment in ceea priveste deprecierea procentuala, conform unui studiu valabil pentru piata din Germania.

Studiul, "Residual Value Champions", realizat de institutul de cercetare Bahr & Fess Forecasts a fost prezentat si pe versiunea online a publicatiei Focus.

Conform analizei expertilor de la Bahr & Fess Forecasts, acestea sunt modelele care isi pastreaza cel mai bine valoarea si sunt astfel o investitie mai buna decat competitia.

Dintre acestea se remarca MINI Cooper Coupe, care ocupa prima pozitie in categoria Coupe, atat din punctul de vedere al cele mai mici deprecieri procentuale cat si al cele mai mici deprecieri absolute.

Conform evaluarii expertilor, noul MINI se va revinde dupa patru ani cu un pret de 57,5% fata de cel initial.

MINI Cooper S Countryman All4 este pentru al doilea an consecutiv considerat cea mai buna investitie din segmentul SUV compacte cu o valoare de revanzare la 57% din pretul initial. In segmentul masinilor mici, MINI One are cea mai stabila valoare din piata germana, cu 56,5% dupa 4 ani. Remarcabila este si performanta lui MINI Roadster.

Cu o valoare de revanzare de 59,5% ocupa pozitia a doua in segmentul Roadster.

De-a lungul timpului, MINI a fost evaluat constant ca una dintre masinile cu cea mai stabila valoare din piata germana, asa cum este si evaluarea "Wertmeister" realizata de revista germana AutoBild.

BMW, producatorul modelelor MINI, a vandut in Germania, in aprilie, un numar de 27.192 de unitati de vehicule BMW si MINI, in crestere cu 6,2% de la an, la an (vanzarile anterioare fusesera de 25.600), potrivit rezultatelor financiare recent publicate de catre companie.

Brandul BMW a insemnat 23.420 de inregistrari, in crestere cu 7,1% fata de luna aprilie din 2011, iar brandul MINI a totalizat 3.772 de vanzari, in crestere cu 1% fata de luna aprilie din 2011.

La nivel global, vanzarile BMW au urcat cu 7,4% in luna aprilie, pana la 121.476 de vehicule fata de luna similara a anului trecut. Brandul a furnizat un total de 478.030 de masini la nivel global, de la inceputul anului, ceea ce inseamna o crestere de 10,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 4492 ori