Majoritatea tinerilor germani considera ca masina este totusi un simbol al unui statut social inalt, in ciuda unui declin constant al ponderii vehiculelor inmatriculate pentru proprietarii cu varsta sub 30 de ani, dezvaluie un studiu citat de agentia DPA.
Din 2.000 de persoane participante la un sondaj de opinie efectuat de Institutul de Cercetari Sociale si Analize Statistice Forsa din Germania pentru compania de asigurari Cosmosdirekt, aproape doua treimi (64 la suta) au declarat ca detinerea unei masini sporeste statutul social in mai mare masura decat o casa sau un apartament (37 la suta) si imbracamintea (17 la suta).
Respondentii cu varsta cuprinsa intre 30 si 44 de ani considera detinerea unei proprietati imobiliare mai importanta pentru statutul social (47 la suta), decat a unei masini (40 la suta).
Cei cu varsta de peste 60 de au fost interesati mai putin de statut, cu toate ca si la aceasta categorie de varsta precumpanea detinerea unei case (30 la suta), comparativ cu a unei masini (21 la suta).