Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Televiziunile, urmatoarele tinte ale Apple

Televiziunile, urmatoarele tinte ale Apple


Discutiile despre planurile Apple in ceea ce priveste televizoarele au inceput in urma cu ceva timp si nu vor inceta pana cand produsul nu va fi lansat pe piata. Cum vrea Apple sa revolutioneze televiziunea si modul in care ne petrecem timpul liber?

In ultimele luni, analistii Gene Munster de la Wall Street si Claire Atkinson de la New York Post au analizat posibilitatile in ceea ce priveste directia pe care Apple vrea sa o ia cu Apple TV, scrie Business Insider.

Conform acestora, Apple doreste sa construiasca un televizor care este mai bun decat oricare altul de pe piata si care e mai usor de folosit decat cele deja existente. De asemenea, Apple va cere de doua ori mai multi bani pe acest produs decat pretul mediu al televizoarelor.

In planurile companiei ar fi inclusa si crearea unei companii virtuale de cablu care sa ofere continut foarte bun prin realizarea de intelegeri cu furnizorii, pe care ar urma insa sa ii plateasca foarte prost. Astfel, companiile clasice de cablu ar deveni nefolositoare, iar Apple ar prelua controlul asupra interfetei televiziunilor.

Drumul de la vis pana la realitate este lung

Se pare ca incercarea Apple de a convinge companiile de cablu sa schimbe designul "uratelor cutii negre" nu a avut succes si nici "oferta" lor de a redesena acest design sau de a-i ajuta sa administreze lungimile de banda folosite.

In paralel, Apple s-a intalnit cu producatorii de continut TV pentru a incerca sa ii convinga sa semneze diverse contracte prin care compania ar urma sa transforme canalele TV in aplicatii care ar functiona pe toate device-urile Apple. Nu este insa clar daca Apple ar taxa utilizarea fiecarei aplicatii sau daca le-ar transforma intr-un pachet, precum companiile de cablu.

Conform surselor lui Atkinson, Apple s-a dus la masa negocierilor cu atitudinea de "Noi decidem pretul si continutul", lucru care nu a functionat asa cum sperau ca o va face.

Televizorul Apple ar urma insa sa schimbe radical parerea utilizatorilor in legatura cu binecunoscutul produs. "Imaginati-va o foaie de sticla, fara margini sau alte detalii", indica Munster. Visul Apple este aproape acelasi cu cel al consumatorilor - sa vada ce vor, atunci cand vor, fara sa plateasca exorbitant de mult pentru acest lucru.

Din acest motiv, proiectul Apple va fi primit cu bratele deschise de consumatori, in ciuda pretului pe care compania il va cere pentru acest serviciu.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1221 ori