Joi, 01 Iulie 2010, ora 13:14
2595 citiri
Retelele de socializare online sunt din ce in ce mai utile in procesul de depistare a produsului-cheie, in promovarea acestuia si, in cele din urma, in vanzarea produsului.
Prioritatea zero a oricarui business ar trebui sa fie crearea de produse si servicii care rezolva o anumita problema a unui numar cat mai mare de clienti.
Fiecare departament dintr-o companie poate folosi un mix de instrumente traditionale si sociale pentru indeplinirea cat mai eficienta a obiectivelor propuse, potrivit Mashable.com.
Obiectivele de marketingIn
epoca retelelor sociale, brandul nu mai este ceea ce spui tu ca este, ci ceea ce spun clientii si angajatii tai.
Poti profita la maximum de oportunitatea de a genera conversatii, in jurul brandului tau.
Retelele de socializare online sunt doar un punct de legatura intre business-ul tau si clienti.
Nu uita de website-ul companiei, de continutul original pe care il promovezi atat in website cat si pe retele sociale sau de evenimentele offline si online.
Departamentul de vanzariCa si in cazul departamentului de marketing, oamenii de vanzari trebuie sa se concentreze pe stabilirea de relatii in mediul online pe care sa le deplaseze si sa le dezvolte in viata reala.
Si invers, atunci cand te intalnesti cu un client, poti sa continui sa interactionezi cu el, cu ajutorul canalelor sociale.
Poti folosi canalele de media sociale pentru a studia si aduna informatii despre asteptarile si interesele clientilor.
Informeaza-te asupra intentiei de cumparare si stabileste perioadele in care clientii ar putea sa aiba nevoie de produsele pe care le vinzi.
Serviciul de asistenta pentru clienti
Un call center ar trebui sa fie mai degraba un instrument puternic de branding decat un generator de costuri, asa cum a fost privit pana acum.
Asigura suport si pe retele sociale, nu numai la telefon sau prin e-mail. Clientii de astazi vor sa afle informatiile rapid si, pentru asta, folosesc toate platformele de comunicare posibile.
Daca un utilizator cere pe Twitter ajutorul din partea unei companii, acesta poate primi feedback atat de la reprezentantii companiei cat si de la ceilalti utilizatori.
Design si testare
Foloseste canalele sociale pentru a le da potentialilor clienti posibiliatea de a studia produsul, inainte de lansare.
Arata-le cum ai ajuns la ideea si forma produsului si cere-le parerea.
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
Samsung și Qualcomm au anunțat recent rezultatele promițătoare ale testelor efectuate cu tehnologia avansată de modulație 1024 QAM (Quadrature Amplitude Modulation), înregistrând o...
Lenin a fost un vizionar, iar una din maximele lui, pe care o regasiti in titlu, pare a fi valabila si in Romania zilelor noastre...
Aceasta este o radiografie a momentului politic actual, cu...