Noul mod de marketing – disrupție și inovație

Joi, 17 August 2023, ora 14:37
412 citiri
Noul mod de marketing – disrupție și inovație
FOTO Stock Adobe

În lumea de afaceri în evoluție rapidă de astăzi, șocurile reprezintă atât o oportunitate, cât și o amenințare universală. De aceea, companiile care doresc să supraviețuiască și să prospere trebuie să practice disruptive marketing.

Ce reprezintă disruptive marketing?

Te întrebi ce reprezintă acest tip de marketing? Dacă există o caracteristică primordială care deosebește marketingul disruptiv de marketingul tradițional, aceasta este măsura în care marketingul disruptiv profită de tehnologia digitală a informației și de internet. Marketingul disruptiv este condus de nevoile și dorințele clienților. Poți afla mai multe informații pe ddm.ro.

Astfel, disruptive marketing:

1. Află de ce au nevoie și ce își doresc cel mai mult clienții și creează produse sau servicii care să corespundă;

2. Profită de recenziile clienților în social media pentru a-și promova ofertele;

3. Educă clienții cu privire la provocările cu care se confruntă și la modul în care ofertele sale le rezolvă în mod unic;

4. Personalizează mesajele pentru clienți;

5. Se implică în comerțul electronic: interacționează și efectuează tranzacții cu clienții, prin intermediul internetului, folosind e-mail, reclame digitale, videoclipuri și site-uri web interactive;

6. Folosește tehnologia avansată de business intelligence pentru a colecta și analiza cantități uriașe de date care descriu comportamentul clienților, satisfacția acestora cu privire la experiența lor de client și calitatea răspunsului companiei față de aceștia.

De ce funcționează marketingul disruptiv

Cum și de ce funcționează marketingul disruptiv

Astăzi, marketingul disruptiv are mai multe aspecte care îl fac să fie o strategie robustă:

  • Abordabilitatea
Marketingul disruptiv spune o poveste pe care clienții o pot înțelege cu ușurință. Iar povestirea eficientă a brandului este de neprețuit în vremurile în care consumatorii sunt de 22 de ori mai predispuși să își amintească un fapt dacă acesta a fost înfrumusețat cu o poveste. De ce? Pentru că poveștile pot stârni un răspuns emoțional - sunt concepute pentru a ne face să gândim și să simțim;

  • Accesibilitatea
Marketingul disruptiv nu trebuie să fie scump pentru a fi eficient. În schimb, trebuie să schimbe modul în care se fac lucrurile și să provoace modul în care oamenii se gândesc la produsul tău;

  • Curiozitatea
Este unic, așa că atrage oamenii și îi intrigă, făcându-i să caute mai multe informații. În 2015, 84% dintre consumatori au declarat că este oarecum sau foarte important ca marca de la care cumpără să fie inovatoare. Dar, în era post-pandemică, acest lucru a devenit esențial! Problemele noi necesită soluții noi, iar consumatorii moderni tânjesc după produse care oferă noutăți și distracție. Prin urmare, publicul iubește campaniile de marketing disruptive, deoarece acestea îl fac să se gândească în direcții complet noi.

Cu alte cuvinte, marketingul disruptiv înseamnă să întorci toate regulile de marketing cu susul în jos, să zgudui lucrurile și să schimbi percepția asupra companiei tale și a industriei în ansamblu.

Mai mult, marketingul disruptiv încurajează companiile să regândească întreaga marcă, nu doar campaniile de publicitate și marketing.

#marketing, #marketing digital , #Stiri Social Media