În lumea de afaceri în evoluție rapidă de astăzi, șocurile reprezintă atât o oportunitate, cât și o amenințare universală. De aceea, companiile care doresc să supraviețuiască și să prospere trebuie să practice disruptive marketing.
Ce reprezintă disruptive marketing?
Te întrebi ce reprezintă acest tip de marketing? Dacă există o caracteristică primordială care deosebește marketingul disruptiv de marketingul tradițional, aceasta este măsura în care marketingul disruptiv profită de tehnologia digitală a informației și de internet. Marketingul disruptiv este condus de nevoile și dorințele clienților. Poți afla mai multe informații pe ddm.ro.
Astfel, disruptive marketing:
1. Află de ce au nevoie și ce își doresc cel mai mult clienții și creează produse sau servicii care să corespundă;
2. Profită de recenziile clienților în social media pentru a-și promova ofertele;
3. Educă clienții cu privire la provocările cu care se confruntă și la modul în care ofertele sale le rezolvă în mod unic;
4. Personalizează mesajele pentru clienți;
5. Se implică în comerțul electronic: interacționează și efectuează tranzacții cu clienții, prin intermediul internetului, folosind e-mail, reclame digitale, videoclipuri și site-uri web interactive;
6. Folosește tehnologia avansată de business intelligence pentru a colecta și analiza cantități uriașe de date care descriu comportamentul clienților, satisfacția acestora cu privire la experiența lor de client și calitatea răspunsului companiei față de aceștia.
De ce funcționează marketingul disruptiv
Cum și de ce funcționează marketingul disruptiv
Astăzi, marketingul disruptiv are mai multe aspecte care îl fac să fie o strategie robustă:
Cu alte cuvinte, marketingul disruptiv înseamnă să întorci toate regulile de marketing cu susul în jos, să zgudui lucrurile și să schimbi percepția asupra companiei tale și a industriei în ansamblu.
Mai mult, marketingul disruptiv încurajează companiile să regândească întreaga marcă, nu doar campaniile de publicitate și marketing.