Promovarea pe Facebook, avantajoasa pentru Nike

Duminica, 16 Septembrie 2012, ora 14:55
2612 citiri
Promovarea pe Facebook, avantajoasa pentru Nike

Bugetul Nike pentru marketing ajunge la 2,4 miliarde de dolari, dar compania profita la maxim si de promovarea gratuita pe Facebook. Pagina producatorului de echipament sportiv se numara printre cele mai accesate, cu peste 10,5 milioane de utilizatori care au dat like.

Pagina de Facebook a companiei Nike este vizitata zilnic de peste noua mii de utilizatori, arata Business Insider, care mentioneaza ca brandul isi mentine reputatia si in retelele sociale.

Nike ramane una dintre cele mai puternice marci sportive la nivel mondial, iar acest lucru se vede si pe Facebook. Imaginile incarcate, videoclipurile promovate de companie si mesajele adresate vizitatorilor sai au un numitor comun: "Mergi mai departe si incearca din rasputeri" (Go further and try harder).

La inceputul anului, Nike anunta un buget de promovare ce depasea trei miliarde de dolari, dar acum a scazut la 2,4 miliarde. Profitul net al producatorului de echipament sportiv a scazut, pentru prima data in ultimii doi ani si jumatate, in 2012.

Profitul net al Nike a scazut cu 7,6%, la 549 milioane dolari, in trimestrul martie-mai, al patrulea al anului fiscal 2011-2012, a anuntat compania intr-un comunicat, preluat de Bloomberg.

#promovare Facebook, #buget marketing nike, #pagina Facebook Nike , #Campanii publicitate