Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Un client Samsung s-a plans de supraincalzirea noului smartphone Galaxy S III

Un client Samsung s-a plans de supraincalzirea noului smartphone Galaxy S III


Samsung Electronics investigheaza o plangere privind supraincalzirea noului smartphone Galaxy S III, la o zi dupa ce producatorul de telefoane mobile a demarat vanzarile acestui dispozitiv pe piata din Statele Unite ale Americii.

Un posesor de Samsung Galaxy S III din Irlanda a postat niste fotografii online pe data de 20 iunie, aratand telefonul ars in partea de jos. Reprezentanta locala Samsung a obtinut telefonul si incearca sa identifice care este cauza incidentului, a spus James Chung, un purtator de cuvant al companiei Samsung din Seul, citat de Bloomberg.

Aparatul Galaxy S III care s-a ars se afla intr-o masina in miscare in momentul in care a izbucnit o flacara alba, urmata de niste scantei si o bubuitura, a spus posesorul telefonului in cadrul unui mesaj online. Acesta a postat o fotografie cu o carcasa topita si innegrita.

Clientul Samsung a primit apoi un nou telefon cu o oferta pentru alte produse acordate gratis de catre companie. Nu s-au mai inregistrat alte incidente de supraincalzire cauzate de baterii in cadrul gamei Galaxy S.

Samsung a prezentat luna trecuta noul smartphone, echipat cu sistem de operare Android de la Google, lansat in scopul de mari cota de piata a companiei in fata Apple. Noul Samsung Galaxy S III a inceput sa fie comercializat pe piata americana joi. Livrarile din Coreea de Sud vor demara saptamana viitoare.

Telefoanele mobile pot genera caldura excesiva pe masura ce au in componenta lor componente din ce in ce mai sofisticate.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1981 ori