Cum să obții leaduri de calitate? Reclame SMS în funcție de Locație

Miercuri, 03 Ianuarie 2024, ora 11:20
0 citiri
Cum să obții leaduri de calitate? Reclame SMS în funcție de Locație
FOTO Shutterstock

Generarea de lead-uri de calitate poate fi optimizată prin adoptarea unei strategii inovatoare și eficiente: reclamele SMS personalizate în funcție de locație.

Această strategie aduce o dimensiune nouă în Marketingul Digital, punând accentul pe relevanță și pe interacțiunea personalizată.

Cum ar fi să ajungi la clienții potriviți, în momentul potrivit, cu mesajul potrivit? Ce ar însemna asta pentru afacerea ta? Serviciul SMS Location-Based îți poate duce afacerea la următorul nivel!

Imaginează-ți următoarele scenarii:

  • Până la 10.000 de persoane care vizitează într-un weekend Mall-ul Băneasa, primesc un SMS cu un voucher de vacanță pe Valea Prahovei.
  • Persoanele care se află într-o zonă comercială cu mai multe magazine de mobilă primesc un SMS cu o ofertă privind montajul.
  • Reprezinți un lanț de magazine și tocmai ce ați deschis o locație în sectorul 2 din București. Cum ar fi să anunți o mare parte locuitorii din zonă printr-un SMS în care incluzi un link scurt către locația Google Maps?
  • Persoanele care se află la un moment dat în Orășelul Copiilor primesc un SMS despre reducerile de 1 iunie la jucării pentru copii.

Serviciul SMS Location-Based îți permite să targetezi locația în timp real și să trimiți reclame SMS personalizate în bulk.

Prin serviciul “Mobile Advertising pe bazele operatorilor GSM”, oferit de sendSMS, ai acces rapid la milioane de potențiali clienți, cu o investiția financiară mică!

Nu, nu facem spam! Sunt utilizatori care și-au dat acordul să primească reclame de la terți și care pot oricând să se dezaboneze, respectându-se regulamentul GDPR.

Atunci când apelezi la serviciul “Mobile Advertising pe bazele operatorilor GSM”, primești și un sender ID gratuit (expeditor cu numele brandului). Acest aspect contribuie la creșterea încrederii utilizatorilor și rate mai mari de click pe linkurile scurte din SMS-uri, creșterea vizitelor pe site prin căutarea brandului pe Google sau accesare directă, în cazul în care brandul tău este foarte cunoscut.

Reclamele SMS au avantajul de a capta rapid atenția utilizatorilor, asigurând astfel o expunere imediată pentru branduri. Utilizarea tehnologiei geo-targeting în reclamele SMS permite afacerilor să creeze campanii de marketing eficiente, care să genereze leaduri de calitate și să îmbunătățească rata de conversie.

Afacerile pot livra mesaje publicitare adaptate specific pentru consumatorii dintr-o anumită zonă geografică. Acest nivel de personalizare sporește șansele de a atrage atenția publicului țintă, oferindu-le oferte sau promoții locale, relevante pentru nevoile lor imediate.

Cu sendSMS, lansezi campanii Bulk SMS atât în România cât și Internațional. Sunt acoperite peste 171 țări și 900 de reţele de telefonie worldwide.

Cea mai bună metodă de a capta atenția potențialilor clienți este SMS-ul! Ai primit vreodată un SMS și nu l-ai citit?

YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a introdus recent un nou tip de reclame, numite „Pause Ads”, care se declanșează în momentul în care utilizatorii pun pauză videoclipului pe care îl urmăresc. Noua abordare...
#reclame, #sms, #publicitate , #Campanii publicitate