Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Inegalabila Romanie, un nou program pentru protejarea mediului inconjurator

Inegalabila Romanie, un nou program pentru protejarea mediului inconjurator


Rio Bucovina lanseaza primul program de responsabilitate sociala, pe termen lung, al companiei: Inegalabila Romanie, proiect sustinut de Eco-Rom Ambalaje.

Misiunea programului este de a incuraja protejarea mediului inconjurator, prin descoperirea si pastrarea locurilor unice din Romania, colectarea separata a deseurilor de ambalaje si reciclarea acestora.

Programul Inegalabila Romanie consta in multiple actiuni de constientizare a publicului larg despre efectele negative ale comportamentului iresponsabil fata de mediul inconjurator, precum si activitati de educare in directia adoptarii unei conduite prietenoase fata de natura. O componenta esentiala a programului este reprezentata de activitatile de ecologizare a unor zone naturale puternic afectate de interventia umana.

Astfel, o prima activitate parte din program este reprezentata de implicarea Rio Bucovina in actiunea Let's do it, Danube! desfasurata in 28-29 iunie, al carui obiectiv a fost curatarea malurilor dunarene din Romania. Angajatii Rio Bucovina s-au alaturat celor 4400 de voluntari, din cele 12 judete participante, care au reusit sa colecteze peste 10.000 de saci de deseuri de plastic, aluminiu, sticla si materiale de constructii.

"Ceea ce ne-a determinat sa dezvoltam programul Inegalabila Romanie, a fost dorinta de a schimba atitudinea generala negativa fata de tara noastra, reamintindu-ne astfel de lucrurile cu adevarat frumoase din Romania cu care ne putem mandri oricand si oriunde. Si pentru ca Bucovina inseamna autentic romanesc, directia de a stimula aprecierea si ocrotirea bogatiei naturale inegalabile a tarii noastre a venit natural. Pornim astfel la drum cu provocarea de a schimba atitudini, pe termen lung, incurajand protejarea zonelor unice din Romania, prin consum responsabil, colectare separata si reciclare. Programul Inegalabila Romanie include o suma de activitati de implicare directa in acest demers, pentru ca dorinta noastra este sa convingem prin puterea exemplului", a declarat Andreea Constantinescu, Marketing Manager la Rio Bucovina.

Programul isi propune sa le reaminteasca romanilor cat de bogat si divers este patrimoniul natural al tarii noastre si prin intermediul spoturilor TV care infatiseaza peisaje spectaculoase din Romania, surprinse de Dragos Asaftei, Nicolae Cosniceru si Andrei Iliescu, trei dintre cei mai apreciati si premiati fotografi romani.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 2464 ori