MTI colaboreaza cu ambasada Italiei pentru proiecte de infrastructura

Marti, 21 Septembrie 2010, ora 17:01
1285 citiri
MTI colaboreaza cu ambasada Italiei pentru proiecte de infrastructura

Ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Anca Boagiu, a anuntat marti ca va colabora cu ambasada Italiei la anumite aspecte legate de participarea companiilor italiene in proiecte de infrastructura in Romania, dar si pentru a gasi solutii comune pentru accelerarea lucrarilor la aceste proiecte, potrivit NewsIn.

"Am stabilit cu ambasadorul Italiei ca vom colabora ca doua state membre ale Uniunii Europene, in baza unui parteneriat ce are la baza o stransa relatie de prietenie intre cele doua tari.

Acesta a aratat intreaga disponibilitate pentru dialog din partea Ambasadei, inclusiv in legatura cu posibilitatea de a informa companiile italiene aflate deja in Romania sau dornice de a intra pe piata cu privire la asteptarile statului roman in domeniul investitiilor in infrastructura", a declarat Anca Boagiu dupa intalnirea cu ambasadorul Italiei la Bucuresti, Mario Cospito.

Potrivit acesteia, s-a convenit de asemenea ca Ministerul Transporturilor si Infrastructurii sa colaboreze cu Ambasada Italiei atunci cand sunt probleme din partea firmelor italiene care au castigat contracte pentru lucrari de infrastructura si care, dintr-un motiv sau altul, nu isi respecta obligatiile.

"Suntem deschisi la parteneriate cu firmele italiene de constructii, dar in baza unor standarde si reguli clare si in masura in care acestea isi fac treaba pentru care au fost angajate.

Noua lege a parteneriatului public-privat a fost un alt subiect discutat.

Italia poate, prin prisma experientei consistente in domeniu, sa ne ofere expertiza in derularea acestui tip de parteneriat care poate reprezenta un win-win situation pentru infrastructura din Romania", a mai spus Anca Boagiu. 

Patru oferte pentru supravegherea lucrărilor la un important segment din Autostrada A1. Ultimele două licitații pentru contractul de 85 de milioane de lei au fost anulate
Patru oferte pentru supravegherea lucrărilor la un important segment din Autostrada A1. Ultimele două licitații pentru contractul de 85 de milioane de lei au fost anulate
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA a primit patru oferte pentru contractul de supervizare a lucrărilor de la secțiunea Tigveni-Curtea de Argeș a...
Au reînceput lucrările pe șantierul de modernizare a Centurii Capitalei-Sud. Vor fi realizate, în premieră, intersecții pe 3 niveluri: subteran, teran și suprateran FOTO
Au reînceput lucrările pe șantierul de modernizare a Centurii Capitalei-Sud. Vor fi realizate, în premieră, intersecții pe 3 niveluri: subteran, teran și suprateran FOTO
Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în ministerul Transporturilor, a anunțat luni, 20 ianuarie, că au reînceput lucrările pe șantierul de modernizare a Centurii Capitalei - Sud....
#anca, #boagiu, #infrastructura, #mti, #proiecte , #Infrastructura

Curs valutar

1 EUR = 4.9763 RON

-0.0005

1 USD = 4.7792 RON

0.0183
  1. 900.000 de români loviți într-o țară vestică: Cea mai mare criză din ultimii 80 de ani, valuri de concedieri
  2. Un economist cunoscut, fost director de bancă, avertizează că începe criza similară cu cea din 2008. Care vor fi sectoarele cele mai afectate: "Am un deja vu"
  3. Acum este evident pentru toată lumea că România este în faliment, susține Florin Cîțu. Ce instituții sunt vinovate de acest "genocid economic"
  4. De la București la Chișinău, pe autostradă. Când va fi posibilă "minunea": "Lucrările vor demara la începutul lunii februarie"
  5. O firmă din China își închide fabrica din România și concediază aproape 500 de oameni. Chinezii începuseră producția de doar trei ani, cu ajutor financiar de la statul român
  6. Lovitură primită de Trump chiar în prima zi de la inaugurare. O principală sursă a averii lui este în picaj
  7. Proprietarii de autoturisme vechi primesc bani de la stat. Cât ar putea încasa în 2025
  8. Donald Trump începe războiul comercial cu Uniunea Europeană. "UE este foarte rea pentru noi. Ne tratează foarte rău"
  9. Câți români muncesc la stat și câți ar putea fi concediați imediat, pentru eficientizarea banului public
  10. Bulgaria a atins linia de finiș înaintea României. Cum a reușit: aderarea la euro, inflație scăzută, datorii mici și deficit ușor de gestionat