Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Bechtel anunta ca are probleme cu relocarea utilitatilor

Bechtel anunta ca are probleme cu relocarea utilitatilor

Conducerea companiei americane Bechtel a anuntat ca, din cei 42 de kilometri din autostrada pe care trebuie sa-i predea pana la finele acestui an, 65%-70% sunt gata, insa au probleme cu relocarea utilitatilor, treaba care trebuie facuta de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale.

"Pentru atingerea obiectivului stabilit pentru anul 2009, autoritatile romane reprezentate de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) ar fi trebuit sa relocheze un numar de 38 de utilitati pana la data de 30 aprilie 2009.

In acest moment nu au fost demarate lucrarile de relocare pentru noua utilitati, magistrale de apa, electricitate si gaze naturale care traverseaza aliniamentul autostrazii, patru utilitati nu sunt finalizate, iar sase dintre ele sunt in curs de relocare", a declarat Bogdan Sgarcitu, director de comunicare al Bechtel.

Potrivit reprezentantilor Bechtel, zonele cele mai afectate de utilitati sunt cele din preajma nodurilor rutiere de la Turda si Gilau, 17 retele de utilitati se afla in apropierea nodului rutier Turda si 12 langa nodul rutier Gilau.

Pana acum Bechtel a asfaltat 18 km de autostrada, iar potrivit reprezentantilor companiei americane, alti 12 km sunt pregatiti sa fie asfaltati. Zilnic se toarna aproximativ 3.000 de tone de asfalt, iar valoarea lucrarilor este de 1 si 1,4 milioane de euro.

Oficialii Bechtel au mai spus ca platile restante au fost achitate si ca Guvernul Romaniei si-a onorat toate obligatiile contractuale, insa nu sunt bani pentru tronsonul Suplacu de Barcau - Bors.

Din cei 700 de oameni care anul trecut lucrau la tronsonul 3C (Suplacu de Barcau - Bors), o parte dintre ei au fost repartizati pentru lucrarile executate pe segmentul 2B Campia Turzii - Gilau, iar restul asteapta demararea lucrarilor pe segmentul 3C.

"Cantitatea lucrarilor de pe tronsonul pe care il realizam in prezent depaseste ca valoare, in sensul de betoane, escavari, umpluturi si alte activitati de infrastructura, nivelul cumulat al ambelor autostrazi existente in acest moment in Romania.

Gradul de dificultate al proiectului autostrazii Transilvania nu poate fi comparat cu nimic din ceea ce s-a facut pana acum in Romania", a mai afirmat Sgarcitu.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1298 ori