Marti, 07 Iunie 2011, ora 13:16
1954 citiri
"Codul Quick Response, urmasul mult hulitului cod de bare, este o maniera perfecta prin care brandurile pot interactiona cu potentialii lor clienti" a afirmat Vlad Ioan Tausance, Strategic Planner si Cofondator Brandung.
Potrivit acestuia, codurile QR au fost adoptata imediat de companii aeriene din toata lumea.
Vezi interviul complet pe 3idei.ro
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
HMD a lansat recent trei noi smartphone-uri sub marca proprie: HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ și HMD Pulse.
În cadrul unei întâlniri online care a avut loc pe 17 aprilie, Adam Ferguson,...
Compania Infinix Mobility, cunoscută pentru tehnologiile inovative și telefoanele de buget, mid-range și high-end, își extinde acum operațiunile pe piața din România.
Fondată în 2013,...