Urmasul codului de bare revolutioneaza marketingul

Marti, 07 Iunie 2011, ora 13:16
1954 citiri
Urmasul codului de bare revolutioneaza marketingul

"Codul Quick Response, urmasul mult hulitului cod de bare, este o maniera perfecta prin care brandurile pot interactiona cu potentialii lor clienti" a afirmat Vlad Ioan Tausance, Strategic Planner si Cofondator Brandung. 

Potrivit acestuia, codurile QR au fost adoptata imediat de companii aeriene din toata lumea.

Vezi interviul complet pe 3idei.ro

HMD a lansat smartphone-uri la prețuri sub 800 RON. Cu ce specificații vin
HMD a lansat smartphone-uri la prețuri sub 800 RON. Cu ce specificații vin
HMD a lansat recent trei noi smartphone-uri sub marca proprie: HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ și HMD Pulse. În cadrul unei întâlniri online care a avut loc pe 17 aprilie, Adam Ferguson,...
Infinix intră pe piața din România! Producătorul oferă telefoane de buget, cu specificații decente. Care sunt prețurile
Infinix intră pe piața din România! Producătorul oferă telefoane de buget, cu specificații decente. Care sunt prețurile
Compania Infinix Mobility, cunoscută pentru tehnologiile inovative și telefoanele de buget, mid-range și high-end, își extinde acum operațiunile pe piața din România. Fondată în 2013,...
#qr code, #smartphone, #internet, #marketing online, #vlad ioan tausance, #brandung , #Stiri Internet