Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, urmat indeaproape de Google, cei doi giganti IT americani fiind singurele companii cotate la mai mult de 100 de miliarde de dolari.
Valoarea Apple a crescut 21 la suta fata de anul precedent, la 118,9 miliarde de dolari, in timp ce Google a crescut 15 la suta comparativ cu anul precedent, pana la 107,44 de miliarde de dolari, relateaza CNN.
Clasamentul a fost intocmit de firma de consultanta Interbrand, luand in considerare trei criterii principale. Astfel, pe langa performanta financiara a produselor brandului, studiul ia in calcul si felul in care brandul influenteaza alegerea clientului, precum si daca poate creste astfel pretul unui produs.
Topul celor mai valoroase branduri din lume - Apple a fost detronat
"Cresterea meteorica a Apple si Google la peste 100 de miliarde de dolari este intr-adevar o marturie a puterii constructiei unui brand", a spus presedintele Interbrand, Jez Frampton.
Companiile din domeniul ...citeste mai departe despre "Topul celor mai valoroase branduri din lume - cine conduce, cine se prabuseste" pe Ziare.com