Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Marea pacaleala marca Facebook din spatele clipurilor publicitare

Marea pacaleala marca Facebook din spatele clipurilor publicitare

Marile companii care au cumparat reclame pe Facebook sunt suparate dupa ce au aflat ca reteaua de socializare a supraestimat masiv timpul mediu pe care il petrec utilizatorii vizionand un clip publicitar. Iar asta s-a intamplat timp de doi ani.

In urma cu cateva saptamani, Facebook a dezvaluit pe pagina Advertiser Help Center ca timpul mediu de vizualizare a videoclipurilor a fost umflat artificial, pentru ca sistemul de masurare a luat in calcul doar vizualizarile de la trei secunde in sus, scrie Wall Street Journal.

Nu scapi de reclamele de pe Facebook nici macar daca ai instalat un program ad-block

Compania americana a anuntat ca a introdus un nou sistem de masurare pentru a rezolva problema.

Unele agentii de ...citeste mai departe despre "Marea pacaleala marca Facebook din spatele clipurilor publicitare" pe Ziare.com

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 881 ori