Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

DRUID lanseaza un chatbot pentru automatizarea gestiunii amanarii ratelor la creditele bancare

DRUID lanseaza un chatbot pentru automatizarea gestiunii amanarii ratelor la creditele bancare
DRUID, companie specializata in dezvoltarea de asistenti virtuali (chatboti) pentru organizatii de tip Enterprise, anunta o solutie de automatizare a gestiunii amanarii platii ratelor la creditele bancare.

Chatbotul DRUID dirijeaza si automatizeaza preluarea solicitarilor, clarificarea situatiilor de plata, investigarea contractelor in derulare, completarea documentelor necesare si procesarea informatiilor in sistemele interne, degrevand agentii din centrele de suport clienti de activitatile consumatoare de timp, pentru a putea servi un numar mai mare de clienti.

Noua solutie a fost proiectata special pentru ca chatbotii din clasa Victor, dedicati industriei financiar-bancare, sa ofere suport agentilor din centrele de suport clienti in perioada urmatoare.

In urma publicarii in Monitorul Oficial a normelor de aplicare a OUG 37/2020 privind amanarea ratelor cu 9 luni pentru romanii afectati de criza economica, se asteapta un val de solicitari in urmatoarele luni, care vor supraincarca agentii bancilor.

Victor automatizeaza preluarea si solutionarea solicitarilor prin telefon, email sau internet.

Solicitarile simple de tip Q&A sunt rezolvate pe loc, la nivelul chatbotului, pentru o pre-filtrare a mesajelor inainte de a intra pe fluxul complet de automatizare.

La sesizarea unei solicitari de amanare a ratelor, Victor structureaza informatia de identificare a clientului, investigheaza situatia contractelor in derulare, verifica daca au existat intarzieri de plata sau depasiri de termene, completeaza formularele necesare impreuna cu clientul si analizeaza cererea de motivare a amanarii platii ratelor.

Clarificarea si investigarea solicitarilor sunt complet automatizate, Victor fiind cel care orchestreaza intregul process.

El este cel care sta de vorba cu clientii, pune intrebarile, afla informatiile, identifica fisa clientului, verifica respectarea conditiilor bancii, completeaza formulare, pregateste documentele necesare, le trimite spre semnare fizica sau electronica si proceseaza ulterior modificarile in sistemul intern CRM.

Victor poate fi gazduit in website, in aplicatia mobila, la un numar de telefon sau in orice canal de comunicare cu clientii.

Pentru ca majoritatea institutiilor bancare au inclus deja in scriptul centralelor telefonice o ramura dedicata subiectului COVID-19, chatbotul poate fi instalat direct in aceasta ramura.

In back-end, Victor este conectat la sistemul de ticketing al aplicatiei CRM folosita deja de c ...citeste mai departe despre "DRUID lanseaza un chatbot pentru automatizarea gestiunii amanarii ratelor la creditele bancare" pe Ziare.com

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 653 ori