Cinci reguli pentru relatiile la locul de munca

Sambata, 30 Iulie 2011, ora 21:42
2493 citiri
Cinci reguli pentru relatiile la locul de munca

Relatiile incepute la locul de munca exita si au existat mereu. In timp ce o relatie de dragoste cu un coleg de munca poate sa fie viitorul pas catre casatorie sau doar o aventura printre multe altele, aceasta poate deveni si o reala problema. 

Fie ca esti intr-o relatie cu un coleg, un sef sau un subaltern, este indicat sa setezi si sa respecti cateva reguli ce iti vor fi de ajutor sa minimalizezi impactul negativ asupra carierei tale.

Fii discret

Discretia a ajuns sa fie, in zilele noastre, un comportament pe cale de disparitie. De la emisiuni TV care prezinta cele mai intime aspecte din viata unui om si pana la barfele ce nasc zvonuri si minciuni la locul de munca, discretia a ajuns sa fie ceva ignorat si demult uitat.

Pastreaza privata cat poti de mult relatia si nu te arunca sa oferi detalii intime. Nu este obligatoriu sa impartasesti totul cu colegii de munca.

Seteaza niste reguli

Ai grija ca tu si partenerul tau sa fiti pe aceeasi lungime de unda. Decideti cum va decurge relatia voastra de munca in cazul in care cea amoroasa se incheie.

Nu ai nevoie de scandaluri sau barfe in care calitatile sau defectele tale sunt expuse tuturor. In acelasi timp, setati si niste reguli cu privire la gesturi, cuvinte si povesti personale pe care le puteti sau nu impartasi la serviciu.

Fiti sinceri unul cu altul

Sinceritatea este importanta in orice relatie, iar reversul poate aduce sfarsitul acesteia. Fii sincer si nu ascunde nimic. Nu iti doresti sa o terminati negativ, mai ales ca veti continua sa lucrati impreuna.

Citeste continuarea pe Ziare.com

#job, #loc de munca, #relatia la birou, #sef , #stiri Impact