Corporate Office Solutions estimeaza pentru 2013 o cifra de afaceri de 15 milioane euro

Duminica, 01 Septembrie 2013, ora 10:42
2083 citiri
Corporate Office Solutions estimeaza pentru 2013 o cifra de afaceri de 15 milioane euro
COS furnizeaza soluții integrate pentru amenajarea la cheie a spațiilor de birouri

COS ( Corporate Office Solutions ), furnizor de servicii de amenajari interioare si mobilier pentru birouri, estimeaza pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri cu 20%, la 15 milioane de euro.

In primul semestru din acest an, compania a avut o cifra de afaceri de 7,7 milioane de euro, mai mare cu 21% fata de aceeasi perioada din anul anterior. In acelasi timp, cifra totala a comenzilor inregistrate a fost de 8,3 milioane de euro, cu 25% mai mult ca aceeasi perioada a anului trecut.

Ce a generat cresterea?

Foarte multe companii mari au ales sa se mute in noi sedii centrale, incurajate de o piata imobiliara ce favorizeaza in continuare chiriasii. De asemenea, noi companii au deschis in Romania sedii de tip call-center, centre de shared service sau dezvoltare de software, datorita fortei de munca foarte bine calificata din punct de vedere tehnic.

"Piata mobilierului a crescut in mod substantial in ultimul an si suntem increzatori ca aceasta crestere va continua in urmatorii doi ani. Fie ca este vorba despre reamenajarea birourilor actuale sau proiecte noi, cererea de mobilier va continua sa creasca, nu numai in termeni cantitativi, ci si calitativ prin solutii de imbunatatire a comunicarii si productivitatii la birou", a declarat Christophe Weller, Managing Partner COS.

Anii 2010 si 2011, cei mai dificili pentru piata de mobilier

Datorita mediului economic nesigur, companiile au lasat pe plan secundar achizitia de mobilier nou. In acelasi timp, au existat foarte putine investitii in Romania.

In ultimele 18 luni, piata a inceput insa sa fie mai activa. Companiile care investesc in mobilier nou si amenajari interioare fac parte in special din domenii precum software, call centere, companii de audit si consultanta, petrol si gaze si telecomunicatii.

Proiecte importante pentru COS in primul semestru

De la inceputul anului, COS a fost implicat in mai multe proiecte, precum noul sediul central Generali din cladirea Charles de Gaulle, fabrica si birourile Plexus din Oradea, noul sediu central Acvatot din Iride Business Park, sucursalele Volksbank din tara si reamenajarea sediului Unilever din Bucharest Business & Technology Park.

De asemenea, compania a fost implicata si in proiectele privind sediul central Exxon Mobile din Floreasca Business Park, sediul Lafarge din cladirea Charles de Gaulle, sediile centrale Ernst & Young, Cegeka si sediul Huawei din cladirea Bucharest Tower Center.

COS, furnizor de solutii integrate pentru amenajarea la cheie a spatiilor de birouri, are in prezent 70 de angajati. De 15 ani pe piata din Romania, COS s-a lansat ca singurul distribuitor autorizat al produselor grupului Steelcase, iar in 2009 a devenit distribuitor autorizat al produselor Interface.

#Amenajari birouri, #birouri companii, #servicii amenajare, #servicii imobiliare , #Spatii birouri