Heineken Romania raporteaza o crestere de 7% a cifrei de afaceri pentru 2010, comparativ cu 2009, ajungand la 1.124 milioane RON brut si la 934 milioane RON net si anunta ca, incepand cu luna aprilie, isi extinde portofoliul cu opt marci internationale, potrivit NewsIn.
"In anul 2010, Heineken Romania a inregistrat o crestere de 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, in ciuda trendului descendent al pietei de bere din Romania. Aceasta performanta demonstreaza ca strategia noastra pe termen lung de a ne concentra pe cota de piata in valoare da rezultate, chiar si in contextul unui an dificil din punct de vedere financiar si economic, cum a fost anul 2010", declara Jan Derck van Karnebeek, Managing Director Heineken Romania.
In anul 2010, volumul Heineken Romania a crescut cu 6% fata de anul 2009, potrivit datelor furnizate de companie.
Incepand din luna aprilie 2011, Heineken Romania va importa si va vinde unele dintre cele mai cunoscute marci internationale detinute de grupul Heineken, extinzandu-si portofoliul cu opt marci internationale.