Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Google pune tunurile pe fermele de continut

Google pune tunurile pe fermele de continut

Google a fost dintotdeauna tinta spammerilor care creeaza continut lipsit de calitate cu unicul scop de a scoate bani din bannere, reusind acest lucru prin manipularea continutului astfel incat sa fie pozitionat cat mai sus in pagina de rezultate.

Si pentru ca este cel mai mare motor de cautare, Google se confrunta cu cel mai mare volum de astfel de continut.

Reprezentantii gigantului motoarelor de cautare au afirmat ca numarul de rezultate spam a crescut in ultimele luni, motiv pentru care au fost lansate noi instrumente de imbunatatire a relevantei rezultatelor.


Noul sistem de clasificare al Google va analiza continutul de pe fiecare pagina, scanandu-l pentru eventuale cuvinte-cheie folosite pentru a spama, si va penaliza site-urile care folosesc aceasta metoda.


Pe masura ce ofensiva imptriva spammerilor se intensifica, acestia dezvolta metode din ce in ce mai complexe pentru a ocoli sistemele anti-spam.


Ei folosesc acum scripturi care gasesc puncte de acces in codul sursa al website-urilor cu PageRank mare si care injecteaza cod malitios, astfel incat sa se faca transfer de autoritate intre website-ul spamat si cel detinut de spammer.


Fermele de continut


Gigantul web isi indreapta acum atentia catre fermele de continut, website-uri cu un numar mare de articole lipsite de calitate.


In 2010, Google a facut doua modificari semnificative la algoritmul de cautare, tintind fermele de continut.


Reprezentantii Google au spus acum ca studiaza oportunitatea unui nou proces de acordare a rank-urilor, care sa depuncteze site-urile ce au continut copiat, si chiar pe cele care au si articole proprii si articole copiate.


Insa unele continua sa fie incredibil de profitabile.


Miza fermelor de content


Demand Media, care detine site-uri precum cracked.com sau ehow.com, produce lunar mii de articole, create special pentru motoarele de cautare.


Continutul, care este deja optimizat, ajunge sa fie promovat pe retelele de socializare, ceea ce ridica si mai mult pozitionarea acestuia, in pagina de rezultate a Google.


Recent, Demand Media, cu 500 de angajati care publica 4.000 de articole pe zi, a fost listata la Bursa din New York, fiind evaluata la 1,5 miliarde de dolari.


Activitatea companiei a fost indelung criticata, deoarece produce articole de o calitate indoielnica, avand ca singur scop atragerea cititorilor care sa dea click pe bannerele afisate.


Noul CEO al Google, Larry Page, are sarcina deloc usoara de a imbunatati rezultatele cautarilor, pe de o parte, dar si de a duce compania la un nou nivel, mult peste competitorii Bing si Facebook.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1621 ori