Folosit inteligent, gigantul Youtube poate deveni un canal de promovare pentru companii, deoarece asigura in mod gratuit o cale catre audiente imense, informeaza Mashable.com.
Iata cateva sfaturi pentru promovarea cu succes a unei companii pe Youtube.Creeaza un canal propriu
Primul pas este crearea si customizarea unui canal, in ton cu imaginea companiei tale.
Vei putea adauga logo-ul si culorile companiei, informatii si linkuri relevante.
Poti oferi utilizatorilor posibilitatea sa primeasca automat continut video publicat de tine.
Adauga subtitrari
Youtube are un sistem de recunoastere audio si transformare in subtitrare, insa subtitrarile nu sunt intotdeauna corecte si necesita editare.
Prin adaugarea de subtitrari, continutul publicat de tine va deveni accesibil si pentru potentiali clienti, din alta tara.
Nu abuza de adnotari
O imbunatatire recenta a Youtube permite adaugarea de adnotari, direct pe video.
Folosirea lor poate fi benefica, insa prea multe astfel de adnotari vor da impresia de lipsa de profesionalism.
Atentie la comentariile rau-intentionate
Unele comentarii pot fi ofensatoare fara motiv sau spam-uri si aparitia lor pe canalul tau de Youtube este lipsita de sens.
Acest lucru nu inseamna ca trebuie indepartate toate comentariile negative sau critice.
O solutie ar fi optiunea de moderare a comentariilor, inainte sa apara pe Youtube.
Angajeaza-te in conversatii cu alti membri ai Youtube
Inainte de toate, Youtube este o platforma de socializare. Vezi videoclipurile altor utilizatori si fa-ti cat mai multi prieteni.
Organizeaza-ti continutul
Creeaza playlisturi pentru a grupa clipuri cu teme asemanatoare. Utilizatorii vor putea sa preia prin "embed" intregi playlisturi si sa le publice pe site-uri externe.
Foloseste sistemul de taguri
Continutul de pe Youtube este organizat pe baza de taguri. Este importanta utilizarea cuvintelor-cheie relevante pentru a iesi cat mai sus in pagina de rezultate de pe Youtube.
Promoveaza-ti clipurile Youtube pe site-uri externe
Nu presupune ca utilizatorii vor veni pe canalul tau sau te vor cauta pe Youtube, fara vreun efort din partea ta. De fiecare data cand uploadezi un clip relevant, promoveaza-l pe blogul personal, pe Twitter sau Facebook.