Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

PayU lanseaza o campanie destinata utilizatorilor de carduri Visa

PayU lanseaza o campanie destinata utilizatorilor de carduri Visa


PayU a lansat o campanie pentru utilizatorii de carduri Visa, ce se va desfasura intre 1 - 31 august. In perioada acestei campanii, intitulata "Dezgheaza premiile", utilizatorii cardurilor Visa care platesc online pe site-urile partenere pot castiga premii in valoare de peste 25.000 de euro.

Cumparatorii care aleg sa plateasca online cu un card Visa in perioada campaniei, in magazinele partenere, vor fi inscrisi automat in cursa pentru unul dintre premiile puse in joc: cinci notebook-uri, cinci iPad-uri, cinci camere foto subacvatice sau marele premiu, un Fiat 500.

Conform statisticilor PayU, campaniile de promovare a platilor online dedicate cumparatorilor pot genera cresteri de volume pentru magazinele online partenere de pana la 100%. In ultimii patru ani, numarul clientilor unici care au folosit sistemul PayU pentru a efectua plati online a crescut, in medie, cu 56% de la an la an.

Premiile campaniei "Dezgheata premiile" vor fi acordate prin tragere la sorti posesorilor de card care vor efectua plati online cu un card Visa in magazinele online Cosmote, Paravion Tour, PC Garage, FunDeal, MyTicket, Autovit, StarShinerS, Activare.ro si Asigura.ro, in luna august.

PayU este furnizor de solutii eCommerce integrate, detinut de Naspers Ltd, un grup multinational, cu operatiuni in 131 de tari in domenii ca media, Internet sau eCommerce.

In Romania, PayU este lider pe piata de plati online, cu peste doua milioane de tranzactii procesate in 2011 in valoare de 138,8 milioane de euro si o cota de 88% din volumul total al Romcard. Din 2006 pana in prezent, compania a procesat 83% din volumul total al platilor online declarat de catre jucatorii din piata.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 4424 ori