Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Portia ta de cultura vintage: La dolce Vita, in acest weekend la Dalles

Portia ta de cultura vintage: La dolce Vita, in acest weekend la Dalles


V for Vintage - La Dolce Vita, targul de primavara de vintage autentic, incepe sambata la sala Dalles, unde vei avea ocazia sa te bucuri din nou de sectiunile consacrate: accesorii, design vestimentar, bijuterii, food & treats, bio & organic, dar si art & deco.

Daca esti adepta a curentului vintage si vrei sa te bucuri de un gelato clasic sau sa te pozezi alaturi de vestitele scutere Vespa, in weekendul 5-6 mai, toate aceste pretexte pentru rasfat sunt la indemana ta.

Tot de aici iti poti achizitiona tinute vintage, o alegere clasica si de bun gust, care iti scot oricand in evidenta feminitatea, personalitatea si caracterul tau puternic. Nu exista o limita maxima in bugetul tau pentru acest targ, te "avertizeaza" organizatorii.

"O femeie de afaceri poate astfel purta cu succes o rochie sau un taior care sa ii sublinieze increderea in sine si in acelasi timp sa ii avantajze corpul.

Mai mult decat atat, variatiile pe tema vintage au un potential infinit. O rochie simpla, de croiala noua poate fi accesorizata fara probleme cu o piesa de bijuterie vintage unicat - in felul acesta, orice outfit devine unul special", sustin organizatorii targului V for Vintage.

Care sunt surprizele targului V for Vintage la Dolce Vita de anul acesta?

Targul prezinta cea mai buna selectie de expozanti, cele mai variate sectiuni in cea mai buna editie de V for Vintage de pana acum, spun reprezentantii evenimentului.

"Editia numarul 8 V for Vintage este incarcata de lucruri frumoase de facut. Pe langa oferta generoasa de vintage si branduri autohtone cu care v-am obisnuit, vizitatoarele vor fi rasfate in zona de lounge, de la etajul salii Dalles.



Aici vor putea gusta gelato Venchi in diversele arome ale primaverii, pot participa la tombola-instant Avon pentru a castiga peste 2.000 de premii sau poza alaturi de un obiect iconic al spiritului italian: un scuter Vespa autentic, de culoare bleumarin metalizat.



Mai mult, anul acesta traditionala tombola V for Vintage are un premiu absolut deosebit: rochia portocalie folosita in vizualul evenimentului, o creatie unicat care poarta semnatura Fe[Male]", explica Laura Calin, reprezentant V For Vintage.



"In spiritul dolce far niente, oferim vizitatoarelor noastre ocazia de a se bucura de doua zile de V for Vintage. Dupa shoppingul la targ, iubitoarele de frumos isi pot lasa parul impletit de Maison Esthetique sau primi o sesiune gratuita de machiaj si manichiura din partea Avon.



Dupa ora 13:00, Aperol Spritz declara deschis Happy Hours si asteapta vizitatorii in zona de lounge pentru a se racori cu un cocktail sau long drink, in baza biletului de intrare si in limita stocului disponibil", adauga aceasta.

De ce nu trebuie sa ratezi evenimentul

Editia aceasta iti aduce noi sectiuni dar si garantia ca achizitionezi produse de calitate, autentice, sustin organizatorii.

"Editia de primavara este importanta in primul rand deoarece este cea mai colorata, cea mai vesela si cea mai bine pregatita de pana acum. Fiecare editie V for Vintage a adus ceva nou, iar aceasta se deosebeste prin atmosfera si prin faptul ca ofera vizitatorilor foarte multe lucruri de facut.

Anuntam cu entuziasm inaugurarea unei noi sectiuni: Art & Deco, dar si extinderea celor de Bio & Organic si Food & Treats. Acest lucru e vizibil atat in cresterea numarului de locuri pentru respectivele categorii, dar si in procedura de selectie. Este vital pentru noi ca ingredientele folosite de expozantii nostri sa fie de cea mai buna calitate, sa nu includa parabeni sau E-uri sau conservanti. Doar produsele autentice, sanatoase si certificate primesc dreptul de a vinde in cadrul V for Vintage", spune Laura Calin.

"Sectiunile nou create s-au integrat asadar in standardul inalt cerut de la expozantii nostri. V for Vintage cauta mereu designeri de haine, accesorii si bijuterii atat buni, cat si noi. Sectiunea de vintage este un caz aparte insa, deoarece acolo preferam mereu colaborarile cu branduri consacrate, care dau dovada de seriozitate si au dovedit de-a lungul activitatii lor ca inteleg corect termenul de vintage", completeaza ea.

Sectiunea vintage, cea mai indragita de vizitatori

Organizatorii acorda o atentie deosebit de mare selectiei expozantilor din aceasta categorie, iar acest lucru a avut un impact si in preview-ul evenimentului, desfasurat in urma cu doar cateva luni.

"Exista pe piata branduri care aplica stampila de ,vintage' oricarui produs vechi, indiferent de starea sa de deteriorare si fara a tine cont de incadrarea sa intr-un anumit tipar stilistic sau temporal. Noi nu ne dorim sa incurajam astfel de obiceiuri, iar aceasta selectie (dura, ar spune unii) din partea noastra se face simtita la nivelul calitatii expozantilor nostri - si implicit la nivelul satisfactiei publicului vizitator", declara Laura Calin.

"In ceea ce priveste celelalte sectiuni, acestea au avut rezervat un etaj intreg. Fluxul de vizitatori a fost unul foarte bun (peste 1.000 de persoane intr-o zi de Preview).

Nu putem decat sa ne bucuram ca publicul manifesta interes fata de brandurile noi si produsele deosebite, de calitate", adauga aceasta, subliniind ca publicul targului s-a dovedit a fi "curios si curajos": "Vizitatoarele noastre au interactionat imediat cu brandurile noi aduse de V for Vintage, indiferent daca era vorba de un Designer de haine, Accesorii sau de un expozant din sectiunea Food & Treats".

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2643 ori