Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cum să slăbești rapid după sărbători

Cum să slăbești rapid după sărbători


Sărbătorile de iarnă duc adesea la consumarea unei cantități mari de mâncare. Inevitabil, acest lucru se observă la numărul arătat de cântar, după sărbători.

Ne aflăm deja în luna ianuarie și este timpul să ne reintrăm în formă. Nu este de mirare că multe persoane caută, în această perioadă, soluții pentru a slăbi rapid. Iată cum poți slăbi rapid, după sărbători:

Bea multe lichide

Renunță la consumul de băuturi alcoolice, sucuri și orice alte băuturi din comerț. Consumă în schimb foarte multă apă și ceaiuri din plante, fără îndulcitori. Pe lângă acestea, dimineața, poți bea sucuri de detoxifiere, pentru a te menține hidratat.

Apa ajută organismul să scape de toxine și te împiedică să te îmbolnăvești.

Fă-ți abonament la sală sau exersează acasă

Sportul este sănătate curată. Persoanele care fac sport nu doar că arată mai bine și reușesc să dea jos kilogramele în plus mai ușor, dar au și o stare de sănătate fizică și mentală mai bună decât cele edentare.

Cel mai simplu este să-ți faci un abonament la sală și să mergi de cel puțin 3-4 ori pe săptămână. Dacă nu ești genul care să meargă la sală sau nu îți permiți, poți face sport chiar la tine acasă. Îți trebuie doar voință. Pe internet găsești o mulțime de videoclipuri cu exerciții pe care să le faci în propriul living.

Odihnește-te suficient

Când ești obosit, ai tendința de a mânca mai mult cantitativ. În plus, crește pofta de alimente procesate. Prin urmare, dacă vrei să slăbești, cel mai bine este să dormi minim 7-8 ore pe noapte. Somnul ajută organismul să se autoregleze și să fie pregătit pentru o nouă zi.

Consumă multe fructe și legume

Fructele și legumele au un conținut caloric scăzut. În plus, sunt sățioase. Este important să consumi zilnic fructe și legume pentru a te menține în formă. În plus, acestea cresc starea de sațietate și ajută la pierderea rapidă în greutate.

Apelează la suplimente

Suplimentele pentru slăbit, pot fi folosite ca adjuvanți pe lână un stil de viață sănătos. Acestea te ajută să pierzi mai ușor în greutate.

Poți apela la pastile de slăbit, precum Lipovon, care sunt, de fapt, suplimente alimentare care suprimă apetitul și sporesc arderea grăsimilor.

Acestea sunt realizate dintr-o combinație de două ingrediente naturale care s-au dovedit a fi extrem de eficiente în accelerarea metabolismului. Este vorba despre extractul de Garcinia Cambogia, o plantă tropicală care se găsește în Asia și care ajută la reducerea și suprimarea eficientă a poftei de mâncare. Alături de acesta, se află și extractul de Cactus Hoodia Gardonii, un cactus din America de Sud, care accelerează metabolismul, întărind procesul de arderi.

De asemenea, poți consuma, dimineața, un ceai de slăbit, în locul clasicei cafele.

Urmează o dietă de slăbit

Slăbește rapid cu ajutorul unei diete de slăbit cum este dieta de slăbit cu castraveți.

Dacă ești în căutarea unei diete de slăbit rapid, îți prezentăm o dietă pe care o poți ține între 7 si 14 zile, și care te ajută să piezi până la 7 kilograme.

Dieta cu castraveți este o dietă cu un consum mic de calorii, castraveții fiind perfecți pentru a fi consumați în cantități mari, deoarece cresc sațietatea, dar au foarte puține calorii.

Trebuie să ții cont de faptul că un castravete mare, de 300 de grame, are doar 45 de calorii. Prin urmare, poți consuma castraveți în voie. Chiar dacă ajungi la un consum de 10 castraveți a cate 300 de grame, vei consuma maxim 450 de calorii.

Ce alte alimente mai poți consuma, pe lângă castraveți? Ei bine, aproape orice. Iată lista cu alimente permise:

  • Legume: castraveți, în cantități nelimitate (dar nu mai mult de 3 kg pe zi). Pe lângă castraveți mai poți consuma roșii, spanac, țelină și alte legume în cantități mici.
  • Proteine: pui, carne slabă de vită, pește, ouă, iaurt grecesc, brânză de vaci
  • Carbohidrați: orez brun, cartofi dulci, pâine integrală, în cantități mici.
  • Grăsimi: ulei de măsline
În ceea ce privește băuturile, pe tot parcursul dietei trebuie să consumi doar apa (minim doi litri pe zi) și ceaiuri neîndulcite.

Dieta cu castraveți. Exemplu de meniu

După cum ți-ai dat seama deja, în cazul dietei cu castraveți, accentul este pus pe consumul de castraveți la fiecare masă. Iată însă, ce altceva mai poți consuma, pe lângă aceștia.

Ziua 1

  • Mic dejun: 2 ouă cu castraveți și verdețuri
  • Gustare: 2 castraveți
  • Prânz: Salată de castraveți cu suc de lămâie și iaurt grecesc
  • Gustare: 2 castraveți
  • Cină: pui fript și castraveți cu o porție mică de orez brun
Ziua 2

  • Mic dejun: smoothie de castraveți (castraveți amestecați cu un măr verde și spanac)
  • Gustare: 1 castravete și o mână de migdale
  • Prânz: 1 castravete, 1 portocală și brânză de vaci
  • Gustare: ceai verde
  • Cina: 1 castravete și brânză de vaci
Ziua 3

  • Mic dejun: pâine prăjită din cereale integrale, castraveți și brânză
  • Gustare: 2 castraveți
  • Prânz: salată de castraveți cu roșii și ulei de măsline
  • Gustare: 1 măr verde
  • Cina: somon la grătar, castraveți și cartofi dulci, copți

Atenție, dieta cu castraveți nu poate fi ținută mai mult de 14 zile. Indicat este să fie ținută 7 zile.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 710 ori