Anul 2012, cunoscut si ca "Anul Dragonului" in astrologia chineza, reprezinta o buna oportunitate pentru piata de lux din vest.
Fie ca este vorba despre masini, bijuterii, ceasuri, articole de arta, bauturi alcoolice sofisticate sau chiar restaurante, toate par sa se afle sub patronajul unei fiinte mitice, cunoscuta ca simbol al prosperitatii in China, scrie Bornrich.
Conform ultimelor date, in China exista 146 miliardari, iar numarul lor creste exponential. Datorita acestui fenomen, piata de lux chineza cu inregistreaza cea mai rapida crestere din lume, devenind astfel taramul fagaduintei pentru branduri precum Rolls Royce, Piaget, Versace, Vertu, Aston Martin sau Dartz.
Iata asadar cele mai spectaculoase branduri de lux care si-au adaptat produsele pentru a fi pe placul miliardarilor chinezi:
Statueta de cristal Swarovski
Pret: 20.000 de dolari
Cu scopul de a reprezenta o piesa de arta pentru bogatasii chinezi, Swarovski a creat o editie limitata de 888 de statuete care intruchipeaza un dragon. Statueta este realizata din 66.219 de cristale.
L'Essence de Courvoisier du Dragon coniac
Pret: 5.000 dolari
Editia limitata a sticlei de coniac s-a lansat in 2009, cand aproximativ 100 dintre cele mai bune bauturi din regiunea Grand Champagne si Borderies au fost amestecate.
Geanta Versace "Anul Dragonului"
Pret: 5.017 dolari
Cand spui Versace, spui lux, iar editia speciala de genti "Anul Dragonului" nu face exceptie.
Doar 210 doamne din lumea buna a Chinei se vor mandri cu aceste accesorii, cu maner de aur si broderie cusuta cu fir de aur.
Ceasul "Anul Dragonului" de la Piaget
Pret: 1,72 milioane dolari
Unul dintre cele mai exclusiviste produse create in acest an este ceasul Piaget, prezentat la Hong Kong in acest an. Pe langa faptul ca ceasul este unicat si ca functioneaza fara repros, armonia formelor ii impresioneaza pana si pe cei mai exigenti.
Rolls Royce Phantom, editia "Anul Dragonului"
Pret: 1, 2 milioane de dolari
Una din cele mai spectaculoase editii lansate vreodata de Rolls Royce este cea intitulata "Anul Dragonului", care s-a epuizat cu doua luni inainte de a fi lansata in China.
Nu e de mirare ca producatorul se pregateste sa deschida cat mai repede 14 noi reprezentante in aceasta tara.