Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Romanii sunt mai critici online

Romanii sunt mai critici online


Majoritatea romanilor sunt de parere ca informatiile importante, referitoare la recomandari si critici pertinente, le primesc din comunicarea fata in fata, doar un procent de 5% mentionand telefonul ca mijloc de transmitere word of mouth.

De asemenea, s-a remarcat o tendinta pronuntata a faptului ca romanii sunt mai critici atunci cand comunica in mediul online, in comparatie cu comunicarea directa, conform unui studiu realizat de GfK Romania, transmite un comunicat al companiei, remis Business24.ro.

In ceea ce priveste transmiterea word of mouth in mediul online, romanii utilizeaza cel mai mult messengerul, secondat de e-mail, formuri si retele de socializare.

Frecventa cu care oamenii isi exprima parerile pozitive este mai mare decat cea cu care genereaza critici, 55% dintre respondenti declarand ca nu-si amintesc cand au facut comentarii negative ultima data, in timp ce 11% dintre ei au declarat ca nu au lasat niciodata comentarii negative in legatura cu vreun produs.

Recomandarile sau comentariile negative venite din partea prietenilor, colegilor sau familiei influenteaza puternic decizia de cumparare a peste 50% dintre romani.

Gradul de influenta creste cand este vorba de servicii de sanatate si produse electronice, conform studiului GfK.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2670 ori