Ferragamo, Vuitton sau Hermes se iau la intrecere pentru chinezi

Vineri, 30 Martie 2012, ora 08:28
1512 citiri
Ferragamo, Vuitton sau Hermes se iau la intrecere pentru chinezi

China a devenit un pion important in piata de lux la nivel mondial. Puterea de cumparare si apetitul pentru produsele scumpe ar putea face din China cea mai importanta piata de desfacere a brandurilor de lux din intreaga lume.

Branduri ca Salvadore Ferramo, Louis Vuitton, Neiman Marcus sau Hermes isi extind numarul de reprezentante pe acesta piata, scrie Bornrich.

Neiman Marcus

Retailerul american, Neiman Marcus, nu deschide magazine pe piata din China, insa va investi 28 milioane de dolari intr-o companie care detine site-uri de vanzari in Asia. In colaborare cu Glamour Sales, Neiman Marcus va lansa un site de e-commerce, pentru a-si promova brandul pe piata chineza.

Reprezentantii companiei sustin ca vasta lor experienta in domeniul fashion, in comertul online si cunoasterea cerintelor pietii vor ajuta Neiman Marcus sa construiasca un business de succes in China.

Salvatore Ferragamo

Salvatore Ferragamo a deschis pana in prezent 50 de magazine in 32 dintre cele mai importante orase din China. Avansul pe care l-a luat aceasta piata determina reprezentantii companie sa planuiasca pentru urmatorii trei-cinci ani deschiderea altor noua magazine.

Ferragamo a intrat pe piata chineza in 1994, iar in prezent China ar putea deveni cea mai importanta piata de desfacere pentru retailer.

Louis Vuitton

Louis Vuitton este primul brand de lux care s-a lansat in China. De la primul magazin deschis pe aceasta piata in 1982, Vuitton avand in prezent peste 36 de magazine in intreaga tara.

Pentru a marca al 20-lea an pe aceasta piata, la Muzeul National din China a avut loc o expozitie dedicata marcii de lux.

Hermes

Retailerul francez a deschis recent doua magazine in Wenzhou, China, unde sunt expuse cele mai exclusiviste obiecte, Cape Cod, H-our si colectia Arceau. Hermes alege China chiar pentru a lansa o colectii noi.

Burberry

Burberry opereaza in prezent in 30 de orase si 50 de francize care valoreaza in total 111 milioane de dolari. Tinand cont de expansiunea pe care retailerii de lux o au pe acesta piata, Burberry se ocupa de la distributie, pana la vanzarea produselor.

Fendi

Fendi, unul dintre cele mai mari branduri de moda, detinut de Louis Vuitton Moet Hennesy, este prezent pe piata din China de mai bine de doua decenii. Este primul brand care a organizat o lansare la Marele Zid Chinezesc. Retailerul a deschis peste 20 de magazine in China, unde se gasesc si linii complete adaptate la nevoile chinezilor.

#branduri lux China, #marci lux China, #retaileri lux China, #Hermes China , #Fashion