Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Brandurile de lux se extind agresiv. Vezi ultimele aparitii

Brandurile de lux se extind agresiv. Vezi ultimele aparitii


Sfarsitul lunii martie a fost unul plin de evenimente in lumea producatorilor de lux. Chanel si Gucci sunt doar doua nume care au anuntat extinderea retelelor.

Casa de lux frantuzeasca Chanel va deschide un nou magazin in centrul modei din orasul american Boston, pe Strada Newbury. Magazinul, numit "House of Chanel" (Casa Chanel) va avea nu mai putin de 3.048 de metri patrati si va face parte din noua cladire Newbury Nr. 6, un adevarat paradis al retailerilor de moda, conform CPP Luxury.

Noua unitate Chanel are designul semnat de Peter Marino si va contine aproape toate liniile de produse ale brandului: accesorii, obiecte din piele, bijuterii, ceasuri si articole vestimentare.

Weekend-ul trecut, Gucci a inaugurat cel de-al doilea magazin din Florenta, Italia, lansand cu aceasta ocazie si o noua linie de genti, manusi si brelocuri.

Intinzandu-se pe aproximativ 280 de metri patrati, magazinul Gucci de pe strada Via Roma poarta semnatura directorului de creatie Frida Giannini.

Primul etaj este dedicat gentilor, produselor de calatorie, articolelor din matase pentru femei, ochelarilor si parfumurilor. Mezaninul prezinta incaltaminte pentru ambele sexe, curele si cravate, iar ultimul etaj este rezervat bijuteriilor si cadourilor.

In aceeasi zi, producatorul italian de incaltaminte de lux Fratelli Rossetti a redeschis un magazin in Milano, dupa o renovare in care a investit 5 milioane de euro. Fratelli Rossetti este unul dintre cei mai efervescenti promotori ai brandului de tara, toate produsele sale fiind fabricate in orasul Parabiago din nordul Italiei.

Cu ocazia redeschiderii magazinului, compania a lansat si un serviciu prin care incaltamintea este facuta pe masura fiecarui client.

Saptamana trecuta, nici Richemont Group, proprietarul unor branduri precum Cartier sau MontBlanc, nu s-a lasat mai prejos.

Compania elvetiana, al doilea cel mai mare conglomerate de lux din lume, si-a deschis propria Academie de Retail in Shanghai. Scopul scolii este rezolvarea uneia dintre cele mai presante problema din industria de lux din China: serviciile dezastruoase oferite consumatorilor.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1278 ori