Mama.ro, magazinul care atrage atenția părinților prin oferte exclusive și produse dedicate copiilor

Vineri, 27 Octombrie 2023, ora 18:52
0 citiri
Mama.ro, magazinul care atrage atenția părinților prin oferte exclusive și produse dedicate copiilor
FOTO: mama.ro

Mama.ro, magazinul care atrage atenția părinților prin oferte exclusive și produse dedicate copiilor

Nevoile și cerințele familiilor moderne sunt tot mai complexe, mai ales când vine vorba despre produsele pentru copii. În mod firesc, părinții își doresc ce este mai bun pentru micuții lor și nu fac rabat de la calitate atunci când trebuie să facă cumpărături pentru ei. Un alt lucru cert este că tot mai multe persoane fac online cumpărăturile, fără să mai piardă timp prin magazinele de copii.

Așa cum sugerează și numele, Mama.ro este un magazin dedicat copiilor și părinților. Acesta propune un catalog diversificat și complet de produse pentru copiii de toate vârstele și este locul în care poți găsi toate cele necesare bebelușului tău. Pentru a înțelege mai multe despre specificul și misiunea acestui magazin, am stat de vorbă cu Laurian Șandru, managing partner, care ne-a răspuns la câteva întrebări:

1. Cum ați decis să deschideți o afacere într-o nișă în care competiția e atât de mare?

„Avem experiență vastă în e-commerce și suntem conștienți de existența concurenței. Asta nu înseamnă că n-am avut curajul să punem bazele unui magazin care oferă soluții complete. Scopul nostru este să aducem un plus de valoare și să ieșim în evidență prin calitate. Pregătirea vastă în domenii precum home&deco și siguranță&securitate ne-au încurajat să intrăm pe piață, iar primii pași au fost căutarea unor furnizori de încredere și selectarea unor produse care merită să fie incluse în catalogul Mama.ro.

Calitatea produselor, ofertele exclusive, extinderea continuă a catalogului și experiența anterioară ne fac să credem că suntem diferiți de competiție și că vom reuși să ne poziționăm printre magazinele de top din acest domeniu.”

2. Ce produse găsim în oferta Mama.ro?

„La Mama.ro veți găsi o mulțime de produse. Câteva dintre categorii sunt camera bebelușului, siguranța copilului, alimentație, igienă și transport. Fiecare categorie este bine structurată și are mii de articole disponibile. Vrem să le oferim părinților tot ce le trebuie pentru îngrijirea copilului, de la pătuțuri, cărucioare și biberoane, la echipamente de siguranță și protecție.

Tot de la noi puteți cumpăra aparate de aerosoli, aspiratoare nazale, termometre și alte dispozitive din categoria sănătate. Practic, avem o ofertă completă. Veți găsi inclusiv jucării, spații de joacă pentru curte, balansoare, leagăne și căsuțe pentru copii. Avem echipamente și accesorii pentru transportul în siguranță al copiilor, iar câteva exemple sunt scoica auto, parasolarele auto și pernuța pentru gât. Dacă tot vorbim despre produse, ar trebui să menționez și faptul că există 40.000 de articole care urmează să fie listate.”

3. Cum vă poziționați pe piață din punct de vedere al prețurilor?

Filozofia noastră se concentrează pe calitate și suntem dedicați să oferim clienților noștri o experiență de cumpărare pozitivă. Nu promovăm o politică de vânzare cu prețuri mici, dar ne străduim să le facem accesibile pentru toată lumea. Tocmai din acest motiv venim în fiecare săptămână cu oferte speciale. Pe lângă calitate superioară, ne mai bazăm pe livrare rapidă și suport la achiziție.

4. Care sunt planurile de viitor pentru Mama.ro?

Deși Mama.ro a fost deschis recent, are ambiții mari și un viitor promițător. Suntem de părere că deja ne situăm printre competitorii principali pe această piață și estimăm vânzări de 1.300.000 euro pentru 2024. Tot pentru 2024, preconizăm o creștere de 60% pe piața e-commerce. Pentru 2025, care va fi al doilea an de activitate al magazinului, avem un plan de vânzări de 2.000.000 euro.

5. Care e misiunea principală a magazinului?

Vrem să devenim magazinul preferat al părinților și facem acest lucru prin conturarea unei oferte complete. La Mama.ro aceștia vor găsi toate articolele necesare îngrijirii copilului, fie că vorbim de îngrijirea la domiciliu sau în vacanță, spre exemplu. În plus, vrem să punem bazele unei comunități informate. Reușim să facem asta prin colaborarea cu medici, psihologi, nutriționiști și sportivi care ne furnizează informație valoroasă și utilă pentru secțiunea de blog, unde părinții găsesc articole interesante, din care află lucruri noi. Per total, ne-am propus ca Mama.ro să fie adaptat pe deplin la nevoile părintelui modern.

#copii, #magazin, #produse copii , #Stiri Lifestyle