Volkswagen renunta din 2019 la fabricarea unui celebru model

Duminica, 16 Septembrie 2018, ora 14:20
3606 citiri
Volkswagen renunta din 2019 la fabricarea unui celebru model
Foto: CC0 Creative Commons

Volkswagen va incheia anul viitor productia celebrului sau model Beetle, care a aparut inclusiv in filmele Disney sub numele de Herbie.

Grupul german va opri productia in iulie 2019 la uzina sa din Mexic, dupa ce va fabrica cateva modele pentru a celebra succesul Beetle, transmit BBC, Reuters si DPA.

In ultimii ani, Volkswagen a analizat o posibila restilizare a modelului Beetle, chiar si lansarea unor versiuni electrice, inainte de a decide sa abandoneze acest proiect.

Dar Hinrich J Woebcken, presedinte director general al subsidiarei Volkswagen din America de Nord, nu a exclus complet ca modelul sa fie fabricat din nou in viitor: "niciodata sa nu spui niciodata".

In primele opt luni din acest an, Volkswagen a vandut 11.151 de vehicule Beetle, in scadere cu 2,2% fata de perioada similara din 2017, consumatorii preferand alte modele de top ale grupului german precum sedanul Jetta sau SUV-ul Tiguan.

Modelul Beetle a fost conceput in anii '30 de legendarul Ferdinand Porsche, care a vrut sa realizeze o masina ieftina pentru germani. Dar razboiul a oprit productia care a fost ulterior reluata, astfel incat pana in 1955 pe drumurile din Germania erau un milion de Beetle.

Celebritatea internationala a modelului a venit in anii '60 si '70, dupa ce a aparut in filmele Disney sub numele de Herbie.

Recent, Volkswagen AG a anuntat si modificarea siglei brandului, pentru prima data din 2012, deoarece se pregateste pentru era vehiculelor electrice si incearca sa-si refaca imaginea, afectata de Dieselgate.

Noua sigla va fi prezentata anul viitor, odata cu lansarea unor modele electrice. Adaptandu-se perioadei actuale, sigla va trebui sa fie vizibila atat pe masini cat si pe ecranele smartphone-urilor, a anuntat Jochen Sengpiehl, seful de marketing al brandului VW.

Emblema VW, modificata ultima data in urma cu sase ani cu o imagine tridimensionala, s-a schimbat foarte putin de la renasterea producatorului auto, dupa Al Doilea Razboi Mondial.

De asemenea, brandul VW va extinde utilizarea mediilor digitale si a retelelor de socializare, pentru a-i convinge pe consumatorii sceptici sa treaca la vehiculele electrice. O imagine proaspata a brandului reprezinta cheia planului de 20 de miliarde de euro al Volkswagen de cucerire a pietei vehiculelor electrice.

In pofida amenzilor, a litigiilor judiciare si a prejudicierii reputatiei companiei in urma Dieselgate, grupul VW a raportat in 2017 vanzari record de 10,74 milioane de vehicule si un profit de 11,6 miliarde de euro (14,3 miliarde de dolari) .

Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput în colaborare cu unii dintre cei mai buni jucători de esports, inclusiv Zachary „zekken” Patrone, campion și MVP al turneului...
China abandonează Rusia: Se salvează de frica SUA, după ce a primit o lovitură majoră
China abandonează Rusia: Se salvează de frica SUA, după ce a primit o lovitură majoră
Cele două națiuni, China și Rusia și-au întărit alianța, iar Xi Jinping și Vladimir Putin au făcut schimb de vizite în capitalele lor în ultimul an pentru a-și reitera angajamentul...
#Volkswagen renunta Beetle , #stiri Volkswagen