Volkswagen isi schimba sigla pentru a-si reface imaginea patata de scandalul Dieselgate

Marti, 17 Aprilie 2018, ora 10:25
13035 citiri
Volkswagen isi schimba sigla pentru a-si reface imaginea patata de scandalul Dieselgate
Foto: CC0 Creative Commons

Grupul german Volkswagen AG intentioneaza sa modifice sigla brandului pentru prima data din 2012, deoarece se pregateste pentru era vehiculelor electrice si incearca sa-si refaca imaginea, afectata de Dieselgate.

Noua sigla va fi prezentata anul viitor, odata cu lansarea unor modele electrice.

Adaptandu-se perioadei actuale, sigla va trebui sa fie vizibila atat pe masini cat si pe ecranele smartphone-urilor, a anuntat Jochen Sengpiehl, seful de marketing al brandului VW, transmite Bloomberg.

Emblema VW, modificata ultima data in urma cu sase ani cu o imagine tridimensionala, s-a schimbat foarte putin de la renasterea producatorului auto, dupa al Doilea Razboi Mondial.

"Brandul VW nu este in cea mai buna forma, comparativ cu anii precedenti", deoarece marca si-a piedut din atractie incercand sa fie "prea nemteasca". "Nu este numai din cauza scandalului legat de emisiile motoarelor diesel", a declarat Sengpiehl.

De asemenea, brandul VW va extinde utilizarea mediilor digitale si a retelelor de socializare, pentru a-i convinge pe consumatorii sceptici sa treaca la vehiculele electrice.

O imagine proaspata a brandului reprezinta cheia planului de 20 de miliarde de euro al Volkswagen de cucerire a pietei vehiculelor electrice.

"Principala provocare este: Cum facem sa patrunda oamenii in lumea electrica. Vrem ca oamenii sa se amuze cu asta. Trebuie sa fim mai plini de culoare", a afirmat Sengpiehl.

In pofida amenzilor, a litigiilor judiciare si a prejudicierii reputatiei companiei in urma Dieselgate, grupul VW a raportat in 2017 vanzari record de 10,74 milioane de vehicule si un profit de 11,6 miliarde de euro (14,3 miliarde de dolari).

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#sigla Volkswagen, #Volkswagen schimba sigla , #stiri Volkswagen