Grupul german Volkswagen AG intentioneaza sa modifice sigla brandului pentru prima data din 2012, deoarece se pregateste pentru era vehiculelor electrice si incearca sa-si refaca imaginea, afectata de Dieselgate.
Noua sigla va fi prezentata anul viitor, odata cu lansarea unor modele electrice.
Adaptandu-se perioadei actuale, sigla va trebui sa fie vizibila atat pe masini cat si pe ecranele smartphone-urilor, a anuntat Jochen Sengpiehl, seful de marketing al brandului VW, transmite Bloomberg.
Emblema VW, modificata ultima data in urma cu sase ani cu o imagine tridimensionala, s-a schimbat foarte putin de la renasterea producatorului auto, dupa al Doilea Razboi Mondial.
"Brandul VW nu este in cea mai buna forma, comparativ cu anii precedenti", deoarece marca si-a piedut din atractie incercand sa fie "prea nemteasca". "Nu este numai din cauza scandalului legat de emisiile motoarelor diesel", a declarat Sengpiehl.
De asemenea, brandul VW va extinde utilizarea mediilor digitale si a retelelor de socializare, pentru a-i convinge pe consumatorii sceptici sa treaca la vehiculele electrice.
O imagine proaspata a brandului reprezinta cheia planului de 20 de miliarde de euro al Volkswagen de cucerire a pietei vehiculelor electrice.
"Principala provocare este: Cum facem sa patrunda oamenii in lumea electrica. Vrem ca oamenii sa se amuze cu asta. Trebuie sa fim mai plini de culoare", a afirmat Sengpiehl.
In pofida amenzilor, a litigiilor judiciare si a prejudicierii reputatiei companiei in urma Dieselgate, grupul VW a raportat in 2017 vanzari record de 10,74 milioane de vehicule si un profit de 11,6 miliarde de euro (14,3 miliarde de dolari).
Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.