Volkswagen lucreaza la imagine: Trebuie sa aratam umilinta, 'Das Auto' suna pretentios!

Miercuri, 23 Decembrie 2015, ora 09:51
3367 citiri
Volkswagen lucreaza la imagine: Trebuie sa aratam umilinta, 'Das Auto' suna pretentios!
Foto: Vw.co.za

Producatorul auto german Volkswagen a demarat ofensiva de imagine prin care vrea sa recucereasca increderea publicului printr-o campanie in care demonstreaza ca este gata sa isi puna cenusa in cap.

Cartea pe care vrea sa joace directorul executiv Matthias Muller este cea a umilintei, in acest sens compania fiind gata sa se desparta pana si de celebrul slogan 'Das Auto', informeaza Reuters.

"Suna absolutist. Volkswagen trebuie sa arate umilinta, iar acest slogan este pretentios", a comentat intr-o sedinta interna seful departamentului de branding Herbert Diess.

Desi compania produce masini sub diverse branduri: Bugatti, Audi, Ducati, Skoda, Porsche etc, ingrijorarea cea mai mare este legata de imaginea produsului principal al firmei: automobilele Volkswagen.

In ultimele 3 luni, compania germana a inregistrat o criza profunda de comunicare, pe masura ce scandalul legat de emisiile poluante ale masinilor sale se adancea.

Multi experti considera ca liderii Volkswagen nu au facut decat sa adopte o pozitie defensiva in fata tavalugului de informatii si acuzatii care au insotit intreg scandalul "dieselgate". Acum, executivii firmei par sa constientizeze ca au nevoie de o alta imagine.

Pe langa Diess care a fost instalat in functie abia in iulie, venind de pe un post similar de la BMW, firma a contractat si serviciile firmelor de PR Hering Schuppener (Germania), Finsbury (Marea Britanie) si Edelman & Kekst (SUA).

Surse din interiorul acestora sustin ca noua campanie de imagine este abia in stadiul incipient, atestand inca o data cat de grav a fost afectata compania de scandalul noxelor emise de masinile diesel.

De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat, pe 23 aprilie, că urmează să investigheze platformele de comerț online chinezești Temu și Shein, făcând și o...
Signal, considerată una dintre cele mai sigure aplicații de mesagerie, anunță noi funcții de confidențialitate
Signal, considerată una dintre cele mai sigure aplicații de mesagerie, anunță noi funcții de confidențialitate
Signal, aplicația de mesagerie cunoscută pentru protecția datelor utilizatorilor, anunță introducerea unor noi funcționalități care vor spori confidențialitatea utilizatorilor, în special...
#slogan Volkswagen, #Das Auto, #criza imagine Volkswagen, #scanbdal emisii poluante , #Management