Luni, 17 Octombrie 2005, ora 05:52
1143 citiri
British Airways a numit Bartle Bogle Hegarty (BBH) ca noua sa agentie de creatie publicitara, la nivel mondial.Decizia a urmat revizuirii de catre compania aeriana a contractului sau global de publicitate si in urma unei colaborari de succes intre agentiile M&C Saatchi, J Walter Thompson, DDB Worldwide si BBH. Contractul va intra in vigoare incepand cu 15 noiembrie 2005, data la care contractul cu agentia M&C Saatchi va inceta. Fondata in 1982, BBH este agentia de creatie publicitara pentru clienti precum Audi, Levi si Vodafone.
Curentul
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
Consiliul General al Capitalei a aprobat vineri majorarea salariilor de bază pentru funcţiile din cadrul aparatului de specialitate al primarului general şi din cadrul serviciilor şi...
Banca Națională a României (BNR) și-a dat avizul vineri, 29 martie, pentru o propunere legislativă care ar muta în sarcina băncii centrale protecția consumatorilor în relația cu...