Vodafone a luat in considerare ideea de a se transforma intr-o banca, pentru a facilita operatiunile de transferuri de bani prin telefon.
Compania a investit multi bani in acest proiect, potrivit The Telegraph.
"Ne-am dorit acest lucru timp de 15 ani. Am avut o licenta in Italia, insa am renuntat la idee pentru ca, pana la urma, e nevoie de cu totul alte abilitati", a precizat Vittorio Colao, CEO Vodafone.
"Cred ca transferul banilor este un act de comunicare si de aceea l-am facut sa fie mai facil. Insa aceste servicii devin mai sofisticate, astfel ca este nevoie de o operatiune bancara si de asigurari in toata regula. La inceput e o chestiune de a lua si a da bani. Asta-i treaba noastra. Apoi trebuie sa iei bani, sa dai bani, sa te asiguri un pic si sa deschizi un cont curent. Aici e si treaba operatorului de telefonia si a bancilor. Insa, in final, devine o chestiune bancara pura", a explicat Colao.
Citeste mai multe despre De ce voia Vodafone sa se transforme in banca pe Ziare.com