Vodafone Romania pregateste o lovitura pentru concurenta

Marti, 02 Aprilie 2013, ora 14:50
7360 citiri
Vodafone Romania pregateste o lovitura pentru concurenta

Vodafone Romania, al doilea jucator de pe piata locala de telefonie mobila, a inceput o campanie agresiva de acaparare a clientilor de business, transformand mai multe abonamente, prin adaugarea de optiuni noi, dar si prin ieftinirea lor.

Cea mai importanta miscare pe care o face operatorul este oferirea de servicii de voce cu apeluri nationale nelimitate, care nu se regaseste in oferta celorlalti doi operatori, Orange Romania si Cosmote Romania, numarul 1 si numarul trei de pe piata de telefonie mobila, dupa numarul de clienti si cifra de afaceri.

Promotia inceputa de Vodafone, care nu apare pe site-ul companiei, se adreseaza in principal clientilor de business.

Miscarea vine in contextul in care Vodafone Romania si-a redus semnificativ veniturile si profitul, dupa ce a inregistrat scaderi de 57,75 milioane euro in primele sase luni din anul financiar 2012/2013, fata de primele sase luni din anul financiar 2011/2012.

Comparativ, la nivelul aceleiasi perioade, Vodafone Romania a inregistrat o scadere a profitului operational de 64 de milioane de euro.

Exemplu de abonament, fata-n fata cu concurenta

Prin noua sa strategie Vodafone a transformat abonamentele numite Vodafone Business Profiles (VBP), intr-un nou tip de abonamente, numite Business Red, potrivit unor surse apropiate companiei.

Abonamentele de grup VBP au fost retrase din oferta operatorului, incepand cu 31 martie, anul curent.

Unul din abonamentele cu care Vodafone vrea sa "fure" clienti de la concurenta este cel numit Red Acces. Costa 25 euro pe luna si, spre deosebire de concurenti, are incluse minute nationale nelimitate. Cosmote, in acelasi tarif, are 400 de minute nationale, iar Orange 250 de minute nationale.

#abonament business Vodafone, #clienti business Vodafone, #oferta business operatori telefonie , #stiri Vodafone Romania