Vodafone Romania a pierdut, in perioada aprilie - iunie 2014, aproape 92.000 de clienti, numarul total al acestora fiind de 8.567.752 clienti, in scadere cu 1,05% comparativ cu perioada similara din anul anterior, potrivit rezultatelor financiare ale companiei, publicate vineri.
In ceea ce priveste consumul de date mobile, acesta a crescut cu 57% in trimestrul incheiat la 30 iunie, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce rata de acoperire a smartphone-urilor in baza de utilizatori a crescut cu 5,4 puncte procentuale.
Vodafone Romania a inregistrat, in intervalul mentionat, un numar total de 8.567.752 de clienti (include utilizatorii serviciilor mobile, ai serviciilor de voce si internet fix si m2m), in scadere cu 1,05% in comparatie cu aprilie-iunie 2013 (-91.687 clienti).
Din totalul raportat, 7.985.962 erau utilizatori ai serviciilor mobile si 55.586 utilizatori ai serviciilor de broadband fix.
Conform sursei citate, veniturile din servicii ale companiei au scazut cu 9,8% pe baza organica, fata de acelasi trimestru al anului anterior, ca urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare, cu 69%, intrata in vigoare la data de 1 aprilie 2014. Pe de alta parte, daca este exclus impactul scaderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone Romania au crescut cu 2,6% in ultimele trei luni, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pe baza organica.
La 30 iunie 2014, abonatii serviciilor Vodafone reprezentau 41,6% din baza de clienti, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 58,4%. Utilizatorii serviciilor post-paid au crescut cu 1,1 puncte procentuale de la un trimestru la altul si cu 1,2 puncte procentuale, de la un an la altul.
Divizia din Romania a Vodafone raporteaza rezultatele financiare in functie de anul fiscal britanic, care incepe la 1 aprilie si se incheie la 31 martie. Rezultatele raportate vineri corespund primului trimestru al anului financiar in curs, 2014-2015.
Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, cu aproximativ 435 de milioane de clienti, la 30 iunie 2014.
Grupul britanic are divizii in 30 de tari de pe cinci continente si peste 50 de retele partenere din intreaga lume.
Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.