Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cum arata un antrenament acasa pentru barbati adevarati - 3 reguli de aur

Cum arata un antrenament acasa pentru barbati adevarati - 3 reguli de aur

Majoritatea barbatilor care fac exercitii acasa se lovesc mai devreme sau mai tarziu de piedici peste care nu mai pot progresa sau, mai rau, de dureri si probleme posturale.

In acest articol am sa-ti arat trei reguli de aur pentru a scapa de aceste probleme si a-ti construi un corp masculin si atragator la tine acasa, fara alte greutati in afara de greutatea corpului.

Incepe cu exercitii pentru forta si masa musculara. Chiar daca problema ta cea mai mare e burta sau grasimea de pe solduri, exercitiile de forta si masa musculara sunt o investitie in tine. Fara ele, oricat sport sau miscare faci, vei pierde din masa musculara de-a lungul anilor. Cu atat mai mult odata ce treci de 30 de ani. Iar odata cu aceasta pierdere, iti va fi tot si tot mai greu sa arzi grasimea corporala.

Vezi si 5 greseli care iti impiedica cresterea in masa musculara

In al doilea rand, exercitiile de forta si masa musculara, chiar daca nu ard o gramada de grasime in timp ce le faci (spre deosebire de cardio), ele poti fi facute cat mai intens si cu pauze cat mai scurte pentru a accentua arderea grasimilor ore in sir dupa terminarea antrenamentului, ducand la un total mai mare.

Cu alte cuvinte, poti dezvolta sau macar pastra masa musculara, cat si scapa de grasime, folosind astfel de exercitii de forta cu greutatea corpului. Totul in mai putin timp si cu mai multe efecte benefice pe termen lung decat daca te-ai apuca sa alergi sau sa-ti pui sperantele in alte tipuri de cardio monoton.

Fa exercitiul tot mai dificil, nu tot mai mult repetari. Cine crezi ca are mai multa forta: tipul ce face 40 sau cel ce face 60 de flotari? Ei bine, daca asta e tot ce ambii au facut (cu alte cuvinte nici unul nu se antreneza si in alt fel), ambii barbati au aproximativ aceasi forta. Ceea ce difera e anduranta.

Forta nu e data de cat de multe ori poti misca o greutate (precum greutatea corpului), ci de marimea greutatii pe care o poti misca. Iar masa musculara e strans corelata cu forta. Progresand de la zero, la 1-2, apoi la 5, 8, 10, 12 repetari cu o greutate pe care la inceput nici nu o puteai misca, vei creste in masa musculara. Dar apoi iti vei dezvolta doar anduranta, iar muschii tai nu vor arata cu nimic mai impresionant oricate repetari ai face. Nu vor fi nici mai mari, nici mai definiti sau "striati" - calitati ce au de-a face cu dimensiunea stratului de grasime de deasupra lor.

Alege o varietate bine-echilibrata de exercitii cu greutatea corpului. Multi barbati cred ca d ...citeste mai departe despre "Cum arata un antrenament acasa pentru barbati adevarati - 3 reguli de aur" pe Ziare.com

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 2557 ori