Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Remedii de slabit: cum sa pierzi in greutate rapid si sanatos

Remedii de slabit: cum sa pierzi in greutate rapid si sanatos


Ce sa bei ca sa slabesti rapid? Aceasta este una dintre marile nelamuriri ale persoanelor care doresc sa scada in greutate, fara sa renunte insa la mancarurile preferate.

Specialistii in nutritie spun ca scaderea in greutate trebuie sa se faca treptat, pentru a avea un efect de lunga durata. De asemenea, un ceai de slabit nu poate sa dea rezultate de unul singur, de aceea trebuie adoptata o alimentatie sanatoasa, combinata cu sport.

Slabit rapid si sanatos

Cand incerci sa slabesti, cel mai greu este sa scapi de grasminea abdominala, numita si grasime viscerala. Exista insa modalitati eficiente care ajuta la scaderea in greutate.

Iata cateva sfaturi pentru slabit rapid si sanatos:

Mananca mai multe fibre pentru a slabi

Alimentele bogate in carbohidrati rafinati si zahar nu satisfac foamea, dimpotriva: maresc apetitul provocand cresteri ale insulinei din sange. In schimb, este bine sa mananci alimente bogate in fibre, cum ar fi cereale integrale, fulgi de ovaz, legume, fructe, leguminoase si seminte de chia, deoarece produc mult mai repede senzatia de satietate.

Fibrele ajuta la incetinirea digestiei, fiind ideale pentru un program de slabit rapid si sanatos. Un studiu din 2015, publicat in Annals of Internal Medicine, a aratat ca persoanelor carora le este greu sa urmeze o dieta stricta, doar prin cresterea aportului de fibre pot pierde in greutate. Barbatii ar trebui sa consume in medie 38 grame de fibre pe zi, iar femeile 25 de grame.



Fa plimbari lungi pentru a slabi rapid si sanatos

Grasimea viscerala cedeaza destul de usor la exercitiile aerobe. Arderea caloriilor alergand, mergand cu bicicleta, inotand ... creste ritmul cardiac si te ajuta sa slabesti. Un studiu din 2011, publicat in "American Journal of Physiology", a constatat ca idealul este sa alergi 20 kilometri pe saptamana. Mersul intr-un ritm lent de 1,5 k /ora consuma aproximativ 100 de calorii. De fapt, cercetarile au descoperit ca persoanele care merg intr-un ritm usor de 5 km / ora ard 270 de calorii la fiecare 60 de minute, reusesc sa slabeasca rapid si sanatos.

Fa exercitii cu greutati

Antrenamentul de forta, care activeaza toti muschii corpului, este important daca vrei sa pierzi in greutate, in special din zona abdomenului unde se acumuleaza cele mai mari depozite de grasime. Greutatile ajuta la construirea muschilor, care vor inlocui grasimea corporala.

Magneziul este foarte important

Magneziul este un supliment alimentar care regleaza mai mult de 300 de functii ale corpului, iar consumul acestuia este important pentru controlul nivelului de zahar si insulina. Poti gasi acest mineral in nuci, cereale si leguminoase.



Bea ceai verde

Ceaiul verde este un remediu excelent pentru slabit deoarece este bogat in antioxidanti numiti catehine, care ajuta la arderea grasimii de pe burta in timpul exercitiului. Un studiu a aratat ca doza zilnica de ceai verde ar fi de doua sau trei cani. Daca alegi ceaiul verde, este indicat sa renunti la cafea. Persoanele care sufera de hipertensiune trebuie sa consume maxim o ceasca de ceai verde deoarece acesta contine cofeina.

Proteine pe tot parcursul zilei

Consumul de proteine la micul dejun era esential daca doresti sa slabesti, dar nu doar dimineata.

Consumul acestor alimente te va ajuta sa te simti satul mai mult timp si sa iti mentii masa musculara dupa antrenamente.



Aportul minim de proteine recomandat este de 0,8 g / kg (adica pentru o persoana de 50 kg ar fi 40 g de proteine pe zi). Este important sa nu confundati necesitatea de 40 g de proteine cu consumul de 40 g de alimente proteice Adica, 40 g de pui nu ar acoperi nevoile in acest caz, deoarece furnizeaza doar aproximativ 8 g de proteine (100 g de pui au 20 g de proteine, pe langa apa si alte componente care contribuie la 100 g de greutate totala. Nu este recomandat sa se depaseasca trei portii de proteine animale pe saptamana, desi cel mai bun lucru ar fi reducerea progresiva la zero, lasand-o pentru consum ocazional (weekend-uri sau sarbatori).

Persoanele care consuma in mod constant carne, peste sau lactate in cantitati considerate normale (aproximativ 1,2 g / kg pe zi in medie) dezvolta mai frecvent obezitate, rezistenta la insulina, prediabet, diabet de tip II42 si boli cardiovasculare, spun medicii.

Prin urmare este bine sa introduci cat mai des, in alimentatia ta, proteine vegetale precum fasole rosie rosie sau neagra, soia, tofu, naut sau linte.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 467 ori