Mai multe vizite in magazin duc la venituri mai mari din vanzari, iar in peisajul actual al comertului cu amanuntul, este important sa va asigurati ca oamenii va pot localiza cu usurinta afacerea. Cumparatorii cauta in mod regulat produse si servicii in apropierea lor.
Prima si, poate, cea mai evidenta modalitate de a aduce cumparatorii online la un magazin fizic este de a oferi un stimulent pentru ridicarea comenzilor.Permite cumparatorului sa plaseze o comanda online ori de cate ori este convenabil si sa ridice comanda dintr-un magazin local. Clientilor le place optiunea pentru ca adesea isi pot primi articolele in aceeasi zi in care le comanda si pot avea comanda in asteptare, astfel incat vizitarea magazinului fizic dureaza mai putin.
Local SEO, ajuta cumparatorii locali sa gaseasca magazinul dvs. cu amanuntul in rezultatele motoarelor de cautare sau in Google Maps. Local SEO pentru retail este la fel de important ca SEO clasic pentru a ajuta la atragerea clientilor locali in locatia dvs. Fizica. Local SEO presupune crearea si optimizarea unui con de Google Business Profile care sa contina toate informatiile afacerii.
Google Business Profile este gratuit si faciliteaza conectarea cu clientii locali in Cautarea Google si in Harta. Puteti crea o lista care afiseaza informatii despre magazin, cum ar fi detalii de contact, un link catre site-ul dvs. web, programul magazinului, o harta, fotografii, videoclipuri, cupoane, recenzii si multe altele. Mai jos este o lista pentru a va ajuta sa va optimizati inregistrarea companiei Google:
Sursa https://www.shopify.com/retail/local-seo-retail