Cine a fost marele câștigător în ziua în care serviciile Facebook nu au funcționat timp de șase ore

Miercuri, 20 Octombrie 2021, ora 11:23
873 citiri
Cine a fost marele câștigător în ziua în care serviciile Facebook nu au funcționat timp de șase ore
Netflix a fost marele câștigător al zilei în care serviciile Facebook au căzut FOTO Creative Commons

Vizionarea de conţinut pe Netflix a crescut cu 14% în orele în care Facebook a fost indisponibil la nivel global pe 4 octombrie, potrivit companiei.

Netflix susţine că nu concurează doar cu alte servicii de streaming, precum Amazon Prime Video, HBO Max şi Disney Plus, ci şi cu diverse activităţi, precum jocurile video, şi chiar somnul.

Pe 4 octombrie, când serviciile Facebook nu au funcţionat aproximativ şase ore, la nivel global, Netflix a înregistrat o creştere de 14% în ceea ce priveşte cifrele de vizionare.

Compania a precizat că, potrivit estimărilor Nielsen, are 6% share din întreg timpul de vizionare TV pentru luna septembrie 2021 în SUA, cea mai mare piaţă a Netflix. Televiziunea prin cablu acoperă cea mai mare parte, 38%, urmată de radioteleviziune, cu 26%.

„Suntem încă destul de mici, cu o mare oportunitate de creştere”, a transmis Netflix acţionarilor. „Abordarea noastră, ca întotdeauna, este de a îmbunătăţi serviciul nostru pe cât de rapid posibil, pentru a putea câştiga o parte mai mare din timpul oamenilor”.

În raportul pe trimestrul al treilea, Netflix a punctat că serialul „Squid Game” a fost testat de pe un număr record de 142 de milioane de conturi, în primele patru săptămâni. Netflix contorizează fiecare cont care vizionează cel puţin 2 minute dintr-un show.

Marţi, compania a anunţat că va revizui raportările de vizionare pentru producţiile sale şi că va dezvălui numărul total de ore vizionate pentru un titlu, considerând că acesta reflectă mai bine succesul unui titlu. ...citeste mai departe despre "Cine a fost marele câștigător în ziua în care serviciile Facebook nu au funcționat timp de șase ore" pe Ziare.com

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

YouTube își continuă campania împotriva extensiilor de tip Adblock. Ce măsură a luat compania
YouTube își continuă campania împotriva extensiilor de tip Adblock. Ce măsură a luat compania
Google a anunțat recent o actualizare a termenilor de utilizare pentru platforma YouTube, care interzice explicit folosirea aplicațiilor terțe ce facilitează blocarea reclamelor. Această...
Facebook introduce o nouă interfață pentru vizionarea clipurilor video
Facebook introduce o nouă interfață pentru vizionarea clipurilor video
Facebook, platforma de socializare deținută de Meta, aduce o schimbare semnificativă în modul în care utilizatorii pot viziona clipurile video, oferind acum o interfață full-screen...
#Netflix, #Facebook, #HBO, #filme, #aplicatii , #Stiri Internet