Managerul Carpisa, despre cum isi cheltuiesc doamnele din business banii

Sambata, 22 Iunie 2013, ora 00:00
4419 citiri
Managerul Carpisa, despre cum isi cheltuiesc doamnele din business banii

Femeile de afaceri din Romania se respecta, iar brandul, designul si calitatea produselor conteaza mai mult ca oricand in decizia de a cumpara, sustine Anatolie Tighinean, manager si investitor in brandul de moda Carpisa Romania.

In anul 2012 Carpisa a fost numita pentru a cincea oara, "Retailerul anului in Italia", iar italienii au luat decizia de intra in Romania dupa ce au observat ca exista o afinitate a romanilor fata de Italia si designul lor specific.

"Dar mai important a fost brandul, valorile sale, designul produselor si raportul calitate - pret", puncteaza managerul Carpisa Romania.

Primul contact pe care omul de afaceri l-a avut cu brandul Carpisa a fost in urma cu aproape 10 ani, in Italia, cand a cumparat o geanta.

In timp a cumparat de mai multe ori si, in 2012, a decis, impreuna cu un investitor polonez, ca si femeile din Romania merita sa se bucure de calitatea pe care el a descoperit-o in Carpisa.

In 2013 compania deschide cel de-al treilea magazin in Romania chiar sambata, in Baneasa, si isi propune sa atinga pana la sfarsitul anului o cifra de afaceri de 1.000.000 de euro, doar pe piata locala.

Ce-i drept, Carpisa este un brand Italian cu o istorie de peste un deceniu, lider European pe piata de posete, genti si accesorii, cu peste 600 magazine in peste 30 de tari din lume.

Cat costa sa aduci un brand puternic in Romania

"Investitia de pana acum in Romania este de cateva sute de mii de euro, dar am avut un sprijin important din partea Carpisa Italia" recunoaste omul de afaceri, care considera, insa ca "este destul de prematur sa vorbim despre profitabilitate avand in vedere ca magazinele au fost deschise de curand, dar vanzarile sunt promitatoare, suntem la media vanzarilor din regiune".

"Mai multe date vom avea la sfarsitul anului, cand vor fi deja deschise in tara 4-5 magazine Carpisa", completeaza acesta.

Moda italiana in Romania, un business de 1.000.000 de euro

In 2012 a avut o cifra de afaceri de 75.000 euro in Romania, insa vorbim despre un singur magazin deschis in toamna anului 2012.

"In 2013 vom avea 4 sau poate chiar 5 magazine si ne asteptam sa depasim 1.000.000 de euro", sustine Tighinean.

In ceea ce priveste planurile de expansiune, managerul vorbeste despre deschiderea a doua-trei magazine pe an, " insa investitiile viitoare depind de evolutia pietei din Romania si de rezultatele magazinelor deja deschise.

Cum isi cheltuiesc femeile de afaceri banii?

"Modul in care femeile isi cheltuiesc banii reprezinta inca o mare enigma pentru barbati.

Totusi observ ca femeile de afaceri din Romania se respecta, iar brandul, designul si calitatea produselor conteaza mai mult ca oricand in decizia de a cumpara", ne-a declarat managerul Carpisa.

#deschidere magazin Carpisa, #Carpisa Romania, #Carpisa Baneasa, #manager Carpisa , #Top luxury