Zborurile aeriene sunt despre oameni - cum pot fi obtinute despagubiri pentru un zbor intarziat?

Joi, 29 Aprilie 2021, ora 16:31
2290 citiri
Zborurile aeriene sunt despre oameni - cum pot fi obtinute despagubiri pentru un zbor intarziat?
Alisa Tintaru FOTO: www.facebook.com/zborulintarziat

Zborul cu avionul ofera experiente fascinante, dar poate duce si la dileme neasteptate. Daca ati avut parte de un zbor intarziat sau anulat, puteti cere despagubiri. Putini pasageri stiu asta. Desigur ca de la o tara la alta nuantele legii sunt usor diferite; in esenta situatia se rezuma mereu la faptul ca orice calator cu avionul are anumite drepturi legale.

Despre drepturile pasagerilor aerieni unii nu cunosc multe informatii, pana cand nu se confrunta eventual cu o situatie concreta. Nedreptatiti prin anularea unui zbor sau intarzierea acestuia ajung sa caute un specialist in domeniu. Il gasesc cu certitudine la www.zborulintarziat.ro.

Calatoriile cu avionul sunt globale, de aceea nu doar siguranta cursei trebuie sa va preocupe. Trebuie sa va cunoasteti drepturile, pentru a primi compensatiile ce vi se cuvin conform Reglementarilor UE CE/261/2004. Astfel, pot fi cerute despagubiri intarziere avion sau pentru cele anulate, cu ajutorul unui expert pe aceasta nisa.

Discutam pe larg despre o platforma ce vine in ajutorul pasagerilor care au avut parte de un zbor intarziat sau anulat, platforma numita chiar sugestiv zborulintarziat.ro.

Alisa Tintaru, antreprenoare cu vasta experienta juridica, este fondatoarea si CEO-ul de la Zborul Intarziat. Proiectul a fost unul indraznet si curajos inca din fasa. Pasionata de domeniul juridic, absolventa a Facultatii de Drept si a Masterului Dreptul Afacerilor, calator pasionat la randul sau, a initiat platforma aceasta, punand astfel bazele unui business scalabil si inovativ.

Iata cum puteti beneficia de serviciile acestei platforme:

Care este scopul primordial al Zborului Intarziat?

"Calatoare pasionata, am pornit de la ideea de a inova un serviciu care sa se potriveasca nevoilor clientilor, pentru toti cei care s-au confruntat, la un moment dat, cu un zbor intarziat sau chiar anulat. Am experimentat si eu aceasta situatia incomoda. Uneori, o intarziere a zborului ne afecteaza nu doar prin faptul ca am pierdut cateva ore in plus, in aeroport.

Platforma Zborul Intarziat, infintata in 2019, a inceput ca un proiect indraznet, nascut din pasiunea pentru domeniul juridic, cu multa munca si viziune. Scopul a fost si este cel de a ajuta si de a contribui la o informare echitabila pentru pasagerii aerieni din Europa cu privire la drepturilor lor. In cadrul echipei avem experti care ne ajuta sa ne gestionam cazurile cu un real succes.

Organizam campanii pentru informarea pasagerilor pentru un transport aerian echitabil. Cu promisiunea noastra ca daca nu castigam, nu percepem nicio taxa, toata lumea isi permite sa-si apere drepturile."

Cum functioneaza?

"Calatoriile cu avionul sunt globale si la fel suntem si noi! Pasagerii care in ultimii 3 ani, nu mai mult de acest timp, au avut parte de zbor intarziat, anulat sau suprarezervat si nu au primit niciun fel de compensatie la momentul respectiv pot cere despagubiri de la compania aeriana. Iar noi oferim consultanta in acest sens.

In prima faza nu au de platit nicio taxa, doar se inscriu in platforma noastra si urmeaza pasii necesari pentru ca noi sa intelegem situatia. Facem o verificare a eligibilitatii cazului, pentru a cerceta potentialul si relevanta legala a cererii tale. Daca sunt sanse de a cere vreo despagubire, mergem mai departe cu cazul. Daca nu, clientul nu are nimic de pierdut."

Cine este in spatele acestui proiect?

"Eu, Alisa Tintaru, impreuna cu o casa de avocatura din Cluj Napoca. Lucram eficient, conform legii, cu toate mijloacele pe care legea ni le permite sa le folosim, dar si cu pasiune. Va spuneam, chiar si eu am trecut prin situatia de a avea probleme cu un zbor si tocmai de aici a pornit ideea, mai intai de a-mi rezolva eu o situatie similara. Si iata ca acum fac asta si pentru publicul larg, imbin utilul cu placutul.

Politica noastra este orientata catre urmarirea companiilor aeriene doar in situatia in care exista o mare probabilitate a succesului. Astfel, fata de clientii nostri si fata de companiile aeriene, ne pastram reputatia pentru integritate, echilibru si detinem o rata ridicata a succesului, cu sau fara litigii".

Ce cazuri sunt eligibile pentru despagubiri?

"Orice perturbare a unui zbor, conform legislatiei europene, inseamna posibilitate de a cere despagubire cu valori intre 250 de euro si 600 de euro. Depinde si de distanta aeriana parcursa. Legea cuprinde mai mult decat cazurile de anulare a unui zbor sau de intarziere (intre 3 si 4 ore sau chiar mai mult). Nu trebuie sa fie situatii depasite de 3 ani."

Doar un zbor intarziat poate fi semnalat ca fiind caz in care unui pasager i s-au incalcat drepturile?

"Nu, poate fi refuzul de a-l imbarca pe pasager, poate fi despre bagajele pierdute de asemenea, suprarezervarea, ceea ce duce la imposibilitatea unui pasager de a efectua o cursa.

Lucram continuu la calitatea servicilor oferite si ne focusam intreaga atentie pe experienta clientului."

Ce tipuri de depagubiri pot fi obtinute?

"Compensatie in bani, in limita a 600 de euro, in functie de distanta aeriana parcursa".

Nota de final

"Concluzionand, zborurile aeriene sunt despre oameni. Prin convingerile pe care le construim si prin alegerile pe care le facem, dorim sa aducem un plus valoare. De aceea, este important sa fim informati, iar orice neplacere atunci cand calatoriti cu avionul poate fi semnalata si poate deveni un caz eligibil pentru o despagubire."

Platforma zborulintarziat.ro vine in sprijinul publicului, protejand drepturile pasagerilor transportului aerian. Totul se va desfasura online, simplu si rapid, iar pentru aceste servicii, daca ajungeti sa fiti despagubiti, veti plati doar comision din suma efectiv recuperata.

Contact:

contact@zborulintarziat.ro

bagaje@zborulintarziat.ro

0752 493 595

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#vacanta, #avion, #zbor intarziat , #Stiri Vacanta