Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cum a reușit o turistă nemulțumită de condițiile de cazare să primească toți banii înapoi: "Nu mai plătiți serviciile proaste!"

Cum a reușit o turistă nemulțumită de condițiile de cazare să primească toți banii înapoi: "Nu mai plătiți serviciile proaste!"

Sezonul estival a fost unul plin de nemulțumiri ale turiștilor legate de condițiile proaste de cazare, diferite de imaginile afișate pe site-urile de rezervări sau de mâncare și prețurile plătite pentru aceasta.

De mizerie sau camere în care nu s-a făcut curat s-au plâns atât românii care și-au făcut vacanțele în străinătate, cât și cei care au ales destinații din România.

Este cazul unei românce care a rezervat la sfârșitul lunii iulie prin booking.com un apartament în Sibiu pentru fiica ei.

Aceasta a fost nemulțumită de mirosul puternic de mucegai, după cum a relatat într-o postare pe Facebook.

"Am fost în Sibiu la apartamentul Retreat on Rennes. Am rezervat prin booking 6 zile și când a ajuns fiica mea la locație, se intra în apartament prin subsol, pe o ușă ciudată, în apartament era curățel, dar ferestrele mascate de perdele și draperii lungi erau foarte mici, situate undeva sus de tot, îți dădea o senzație de sufocare, dar motivul principal pentru care nu a putut să stea era mirosul de umezeală și mucegai mascat totuși de diverse parfurmuri puternice de cameră.

Normal că nu putea să doarmă în aceste condiții, mai ales că ea are și alergii. Am cerut banii înapoi și din 219 euro mi s-au rambursat 13 euro. Am făcut plângere la protecția consumatorului, la booking.com care mi-a răspuns sec că proprietarul nu dorește să-mi ramburseze suma și că le pare rău.

Nici nu mai știi în cine să ai încredere! Nu mai spun că nu pot să scriu o recenzie despre acest apartament pentru că nu are o adresă, înafara de booking și alte platforme de călătorie. Probabil mi-au blocat în vreun fel acest drept și cred că și altora care au semnalat neregulile.

Am reclamat și platforma booking deoarece cred că atunci când fac o rezervare printr-o astfel de platformă și aleg să plătesc un comision. e obligatoriu ca ei să îmi ofere garanția unui sejur sigur și în condiții bune!", a scris românca pe pagina Am fost acolo, de pe Facebook.

"Am primit banii înapoi"

Românca a revenit cu o nouă postare în care a anunțat că a reușit să recupereze întreaga sumă achitată pentru sejur.

"Nu știu câți va amintiți de postarea mea de acum câteva luni, în iulie mai exact când făceam o recenzie proastă unui apartament din Sibiu din cauza faptului că nu era descrierea în concordanță cu condițiile reale.

Ei bine, pentru toți cei care atunci c ...citeste mai departe despre "Cum a reușit o turistă nemulțumită de condițiile de cazare să primească toți banii înapoi: "Nu mai plătiți serviciile proaste!"" pe Ziare.com

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 413 ori