Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Brand, James Brand - Pana unde merge publicitatea in franciza James Bond

Brand, James Brand - Pana unde merge publicitatea in franciza James Bond

Fara indoiala, franciza James Bond e sinonima deja cu cateva branduri importante, la fel cum e sinonima cu sexul sau urmaririle de masini. Merge insa publicitatea din aceste filme un pic cam prea departe, asa cum sustin nu putini?

BBC incearca sa raspunda la aceasta intrebare, cu ajutorul unor experti, dar si a unor personalitati implicate in franciza.

Pana si cei mai impaciuitori fani, infocati admiratori ai francizei, trebuie sa admita ca o scena de genul celei in care Eva Green il intreaba pe Daniel Craig, in "Casino Royale", daca ceea ce poarta la incheietura e un Rolex, iar acesta raspunde trimfator ca e un "Omega" e oarecum ciudata. Iar raspunsul Evei, extaziat, "Frumos!", vorbeste deja despre o exagerare. De altfel, in cinematografe, reactia la aceasta scena e una de dezgust total a spectatorilor.

Si totusi, in filmele Bond, publicitatea a fost intotdeauna parte integranta. Apar tot felul de logo-uri ale unor companii, si acestea nu sunt deloc subtile. Insa exista cadre ...citeste mai departe despre "Brand, James Brand - Pana unde merge publicitatea in franciza James Bond" pe Ziare.com

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1092 ori