Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Ați rămas blocat în aeroport și zborul are întârziere mare? Aerohelp vă ajută să obțineți despăgubiri

Ați rămas blocat în aeroport și zborul are întârziere mare? Aerohelp vă ajută să obțineți despăgubiri

Transportul aerian este mai sigur și mai rapid. Ar trebui să fie una din acele opțiuni pe care ne bazăm din motive practice. Însă, uneori un astfel de plan mai mult ne încurcă. O confirmă cei care au rămas poate ore în șir blocați în aeroport, cu un zbor întârziat sau chiar anulat în cele din urmă. O situație frustrantă de acest gen poate fi cauza pentru care veți cere ajutor de la Aerohelp. Iată de ce!

Pot fi cerute despăgubiri

O situație de genul intarziere avion nu este lipsită de consecințe. Prin urmare, pentru unii acesta poate fi motivul pentru care nu mai ajung la job, își pierd șansa unei angajări, aduc prejudicii companiei pentru care lucrează neprezentându-se la timp la întâlniri de afaceri. Unii ratează șansa vieții lor, alții poate chiar pierd pe ultima sută de metri șansa de a-și revedea rudele până când acestea pleacă din această lume. Situațiile pot fi atât de diverse, cum nici nu ne închipuim.

Dacă un zbor este întârziat, primele măsuri pe care reprezentanții companiei aeriene trebuie să le ia se referă la asigurarea unor condiții de minim confort pentru pasageri. Adică oferă băutură și gustare. Puțini își știu drepturile.

Este important de știut cum funcționează sistemul, pentru a putea mai târziu să cereți compensație pentru aceste cazuri neplăcute. Este posibil să vă fie făcute oferte pe loc, în schimbul renunțării la dreptul de a cere mai târziu despăgubiri. Atenție, din ziua în care un zbor a fost anulat sau întârziat aveți la dispoziție 3 ani pentru a înainta pretenții și compensație în bani.

Întotdeauna aveți de ales

Este posibil să fiți tentați de vouchere sau alte gratuități. Puteți aștepta, să cereți de la compania în cauză un loc de cazare în cazul în care zborul întârziat sau anulat vă face să rămâneți blocați în aeroport peste noapte. Cât despre bilet, puteți cere să vi se ramburseze suma plătită. Doar că procedura durează, acest lucru nu este posibil imediat. Așadar un alt bilet, la o altă cursă îl veți achita din fonduri proprii.

Când este anularea sau întârzierea zborului eligibilă pentru compensare

Cei interesați să își ceară drepturile, atât timp cât se încadrează în termenul de 3 ani de la data la care s-a întâmplat ca zborul să le fie anulat sau întârziat, pot cere ajutor de la Aerohelp, cu pagina oficială www.aerohelp.ro.

Pot aplica din pagina oficială, pentru a ști dacă sunt sau nu eligibili pentru compensație. Pot obține până la 600 de euro, în funcție de distanța zborului. Aceasta este calea simplistă de mediere a cazului. Cei de la Aerohelp se vor ocupa integral de situație, vor cere și punctul de vedere al companiei, cunosc legile și vor pleda pentru cazul vostru. Dacă însă nu sunteți eligibili, după o analiză a documentelor, nu aveți nimic de pierdut. Totuși ați încercat!

Situațiile în care ați putea cere compensații de la o companie aeriană implică de asemenea și refuzul la îmbarcare, din anumite motive sau chiar pierderea conexiunii la zborurile cu escală. Descoperiți mai multe din pagina aerohelp.ro.

Contact: help@aerohelp.ro

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 211 ori