Familia Porsche are succes si in turism: Investitii fructuoase in Zell am See-Kaprun

Joi, 21 Iunie 2012, ora 13:50
2262 citiri
Familia Porsche are succes si in turism: Investitii fructuoase in Zell am See-Kaprun

Instalatia de cablu a statiunii austriece Zell am See, afacere detinuta in proportie de 50% de catre familia Porsche, atrage, anual, peste 1,1 milioane de turisti din intreaga Europa.

Informatiile au fost oferite de de catre Marina Latina, directoarea marketing si relatii cu mass-media a Oficiului de Turism Zell am See-Kaprun, regiune situata in landul Salzburg.

Potrivit sursei citate, numarul turistilor care apeleaza la instalatia de cablu pentru a urca pe muntele Schmittenhohe ajunge la 900.000 de persoane in sezonul de iarna si la 250.000 persoane pe timpul verii.

In acelasi timp, vaporul SM Schmittenhohe a transportat, in intervalul 15 mai - 15 octombrie 2011, un numar de 82.246 de turisti pe lacul Zell, considerat cu apa cea mai curata din Europa.

"Investitia in vaporul care face turul lacului Zell s-a ridicat la doua milioane de euro, in timp ce in cazul instalatiei de cablu catre muntele Schmittenhohe, 50% din afacere este detinuta de catre celebra familie Porsche, originara din Zell am See-Kaprun si care continua sa locuiasca in regiune. Mai mult, telecabinele au fost concepute dupa un design original marca Porsche", a explicat reprezentanta Oficiului de Turism din Zell am See-Kaprun.

Turistii romani, indragostiti de Zell am See-Kaprun

Aceasta a adaugat ca, in fiecare an, regiunea turistica este vizitata de turisti din zeci de tari, iar cei proveniti din Romania se pot incadra in Top 10.

"In fiecare an, regiunea Zell am See-Kaprun este vizitata de turisti de peste 45 de nationalitati. Cat priveste romanii, acestia se pot incadra in topul primelor zece nationalitati din punct de vedere al numarului. In regiune, exista unitati de cazare cu peste 50.000 de paturi. De asemenea, exista peste 90 de restaurante in zona dintre care 13 premiate la nivel international pentru deliciile culinare", a mentionat Marina Latina.

Turistii romani care au ales ca destinatie de vacanta regiunea Zell am See-Kaprun au cheltuit, in 2011, peste 1,3 milioane de euro, adica 3,5% din suma medie platita de catre cei peste 465.000 de oaspeti straini, potrivit datelor oficiale ale Oficiului de Turism din regiune.

Astfel, anul trecut, a fost consemnat un total de 465.000 de turisti sositi in Zell am See-Kaprun si 2.150.000 de innoptari.

Practic, turistii romani au insemnat un procentaj de 2,5% in sezonul de iarna si de 1% in sezonul de vara, iar, per total, fata de ultimii doi ani, in 2011, s-au inregistrat 15.000 de romani pentru sezonul de ski si de 10.000 pe timpul verii.

Zell am See-Kaprun este cea mai populara zona de schi din Austria si se intinde la poalele varfului Kitzstenhorn, fiind prima statiune cu domeniu schiabil pe ghetar cu sporturi ce se pot practica tot timpul anului.

#familia Porsche statiune Austria, #familia Porsche instalatie cablu, #Zell am See, #statiune Austria , #Destinatii turistice