Logoul MGM Channel a fost revizuit digital si animat in format 3D

Luni, 03 Mai 2010, ora 17:06
2298 citiri
Logoul MGM Channel a fost revizuit digital si animat in format 3D

Logoul MGM Channel - celebrul "leu Leo" - a fost revizuit digital si animat in format 3D, elementele grafice ale postului de televiziune putand fi vizualizate la nivel international, inclusiv in Romania, de la 1 mai, odata cu lansarea noii imagini a canalului, precizeaza Mediafax.

Potrivit unui comunicat, televiziunea de filme MGM Channel are, incepand cu 1 mai, o noua imagine, noul design al canalului fiind "mai proaspat si modern, dar in acelasi timp clasic, elegant si aliniat valorilor puternice hollywoodiene".

Totodata, niciun element grafic nu a ramas neschimbat, iar din 1 mai chiar si logoul MGM cu celebrul "leu Leo" a fost revizuit digital si animat in format 3D.

"Farmecul hollywoodian este reflectat prin fiecare element grafic al design-ului care apare pe ecran, in special prin luminozitatea data de reflectoarele de pe platoul de filmare, stralucirea showbiz-ului si a scenelor din film. Plecand de la acestea, fiecare eveniment din program este special conceput si reprezentat printr-o scena caracteristica: o actrita face cu mana fotografilor, un actor fuge de o sirena de politie, un cuplu danseaza pe platou", se arata in comunicat.

Pe langa noul design, canalul MGM Channel introduce un nou sistem informativ pe ecran, pentru a imbunatati experienta oferita telespectatorilor in fata televizoarelor.

Astfel, dupa fiecare pauza, pe ecran vor fi anuntate urmatoarele doua filme, oferind astfel telespectatorului mai multa informatie in timpul zilei.

Schimbarea de imagine si grafica se va reflecta si in continutul canalului. Astfel, din vara lui 2010, MGM Channel va difuza filme noi, documentare, actori si programe noi.

In plus, MGM Channel va difuza incepand din acest an si programe cu noi chipuri - tinere din serialele si filmele recente, pentru a atrage audienta tanara.

De asemenea, website-ul dedicat MGM Channel a fost adaptat noului design. Infatisarea si structura acestuia vor fi schimbate, iar website-ul va fi complet relansat.

"Odata cu aceste schimbari de design si cu noua imagine a canalului MGM Channel suntem increzatori ca vom reusi sa extindem interesul demografic si sa atragem o audienta mai tanara, pe langa publicul nostru tinta principal (39-49 ani), caruia ne vom adresa in continuare. Astfel, filmele clasice vor deveni mai atractive si mai accesibile unei audiente mai vaste", declara Philip Mordecai, MGM Channel General Manager.

MGM Channel - unul dintre cele mai cunoscute canale de film - s-a lansat in Romania in octombrie 2006 si este in totalitate subtitrat in limba romana.

Avand ca simbol de brand maiestuosul leu - cel mai puternic brand din industria de film, cu un continut constand in filme din arhiva MGM, acest post TV de filme difuzeaza productii de toate genurile: de la comedie, filme romantice, drama la actiune si aventura.

In prezent, televiziunea MGM Channel este inclusa si in pachetul digital al companiei de telecomunicatii UPC, pe Focus Sat, platforma digitala a UPC, dar si in grilele unor operatori mici si mijlocii din Romania, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentantii Chello Networks, compania care distribuie History Channel in Romania.

Infiintata in 1924, compania MGM, prin filiala sa Metro-Goldwyn-Mayer Inc., este implicata in productia si distributia la nivel mondial a produselor de divertisment, inclusiv a filmelor, programelor de televiziune, home video, media interactiva si detine licenta pentru vanzarea acestora.

MGM Channel face parte din divizia MGM Networks. MGM este actionar la canalele de televiziune care sunt difuzate in peste 110 tari din intreaga lume. 

 

#MGM Channel televiziune logo 3d revizuire , #stiri UPC